Aviseringar
Rensa alla

Tidig sexualitet


Ämnesstartare

stereo total:

Va? [confused]

Ah, sorry, menade inte så. Jag tycker definitivt att man kan ha seriösa förhållanden med tjejer, och har haft det. Har dock märkt att på senare åren har jag inte blivit intresserad av tjejer på samma sätt som av killar. Så det är det jag menar med att jag är straight... men bi? Lite rörigt kanske..
Skulle Ms. Right dyka upp skulle jag inte dissa henne direkt [cute] .. fast nu har jag iofs kille. blablablaaaa jag babblar jämt så mycket..


   
SvaraCitera

paleshelter:

Ah, sorry, menade inte så.

Mhm, vad bra. [smile]


   
SvaraCitera

Idkade självtafs flitigt i fyraårsåldern, dock blev jag tillrättavisad av mormor såpass många gånger att jag lade av.

MVH


   
SvaraCitera

paleshelter:

Det känns dock inte som att det är normen.. När började ni intressera er för sex? Någon som känner igen sig alls?

Jag hade "gnugg"-sex med en tjej när jag gick i lågstadiet. Typ tryckte mig mot henne å låg ovanpå henne ... fast vi hade kläderna på. Jag har kysst/pussat tjejer sådär snabbt sen förskolan/lågstadiet. Klädde alltid av barbisar när jag var även yngre & smygkollade på annonser i hobbytidningar - sånadär pyttesmå annonser för porrvideos med halvnakna/nakna kvinnor... ajuste H&M katalongen underkläderna för damer oxå.... klippte ut lite och gjorde en scraapbok

men det var mer som lek/skoj... jag tänkte inte på sex & "vuxna" saker när jag gjorde det utan det var mer att jag liksom drogs till tjejer å ville röra/vara nära å var nyfiken, roligt va det oxå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är tjej men började iaf vid elva.[blush] Började dagdrömma om hur mysigt det är med killars bröstkorg[blush]... fast bara ifall dom har muskler[crazy]


   
SvaraCitera