Aviseringar
Rensa alla

Tidigare liv?


Nej.


   
SvaraCitera
Cobrak

Och vad göre om det inte är sant? Låt gubben sväva på sina moln.


   
SvaraCitera

Cobrak:
Och vad göre om det inte är sant? Låt gubben sväva på sina moln.

vore det inte roligare om 1+1 blev 7864477777 isf, också? det är viktigt för mig att mina medmänniskor inser hur fruktansvärd och absolut döden är, och hur hjärnan lurar oss att se mening där den inte finns. är väl bara att ta ecstasy om man vill sväva på moln. eller flyga flygplan.


   
SvaraCitera

gissar för övrigt att antalet personer som uppger sig ha varit på titanic i ett tidigare liv vida överstiger det faktiska antalet passagerare. och varför har ingen varit pundarbosse i alvik 1969 som dog i lungsot? eller typ scatman john?


   
SvaraCitera
Cobrak

Schism:

vore det inte roligare om 1+1 blev 7864477777 isf, också? det är viktigt för mig att mina medmänniskor inser hur fruktansvärd och absolut döden är, och hur hjärnan lurar oss att se mening där den inte finns. är väl bara att ta ecstasy om man vill sväva på moln. eller flyga flygplan.

Eller så har man en jävligt bred fantasi.


   
SvaraCitera

Cobrak:

Eller så har man det i sig?

att ha fel om saker? klart vi har i oss att gilla spänning. själv tycker jag om att läsa om hjärnan.


   
SvaraCitera

när jag var liten sa jag väldigt konstiga saker helt random som skulle tyda på ett tidigare liv tydligen. Märker väl av det (om det hade varit så) att jag bara vet saker utan anledning och saker jag sa när jag var så pass liten kopplar extremt mycket till hur jag beter mig idag även fast jag inte minns ett ord av vad jag sa då :/ 


   
SvaraCitera