Aviseringar
Rensa alla

Tidskrävande att ha flickvän/pojkvän?


Ämnesstartare

Är det jobbigt och tidskrävande att ha flickvän/pojkvän? bli lite som en livsstil typ Galen


   
Citera
Ämnesstartare

det beror på hur jobbig och tidskrävande personen är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det är skitjobbigt. Det är typ därför alla slutar umgås med sina polare när de skaffar brudjävel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ som att ha en tamagotchi


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

isola:
typ som att ha en tamagotchi

Hjärta


   
SvaraCitera

Beror på hur mycket space man lämnar varann och hur klängig ens partner är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte om man delar lika intressen....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har man någonsin bättre för sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
typ som att ha en tamagotchi

vilket skratt jag fick fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, ja, och ja! Så fort polare skaffar någon, har de aldrig längre tid att umgås med en längre.

Och detsamma gällde när man själv hade flickvän. Det tog helt över. Inte mycket tid för annat där, inte.

Tacka vet jag singellivet, där man oftare kan lägga tid på sånt man faktiskt VILL göra. Och inte bara det att ett förhållande kostar en all tid. Allt ska vara så förbannat problematiskt också. Och bekymmer på bekymmer. Nej, usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte.gör alltid det jag vill ändå.


   
SvaraCitera

Självklart är det tidskrävande! Men sen om du tycker att tiden är värt det är ju upp till dig!

Jag anser i alla fall att det är värt det så länge man fortfarande har tid med sina tidigare intressen osv. T.ex. som att vara med kompisar, någon sport eller liknande. En flickvän/pojkvän ska inte ta över ens liv totalt och ta en massa jävla tid så att man inte hinner med något annat, personen ska bara göra det bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är just det här som får oss att funka som bröder! Vårt lika tänk och du tog sannerligen orden ur mun på mig! Har ju själv varit i partnersvängen men usch vad dyrbar tid man förlorar. Nu är visserligen nästan alla mina vänner där (22 är det nya 42 där jag kommer ifrån) och de som inte har, ja de har skumma intressen som att spela dator och gå på fotboll. Själv passar jag på att ta byggandet på allvar i tider som dessa. När jag ändå är helt ensam men resten av tiden sitter jag här och jobbar mig upp till toppen av matkedjan.

Volvo4life:
Ja, ja, och ja! Så fort polare skaffar någon, har de aldrig längre tid att umgås med en längre.

Och detsamma gällde när man själv hade flickvän. Det tog helt över. Inte mycket tid för annat där, inte.

Tacka vet jag singellivet, där man oftare kan lägga tid på sånt man faktiskt VILL göra. Och inte bara det att ett förhållande kostar en all tid. Allt ska vara så förbannat problematiskt också. Och bekymmer på bekymmer. Nej, usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har lovat mig själv att aldrig bli den där jobbiga vännen som alltid prioriterar sin partner först, eftersom jag haft vänner som har blivit onåbara sedan de blev ihop med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men så är vi ju bröder! Skål

Knegaren:
Det är just det här som får oss att funka som bröder! Vårt lika tänk och du tog sannerligen orden ur mun på mig! Har ju själv varit i partnersvängen men usch vad dyrbar tid man förlorar. Nu är visserligen nästan alla mina vänner där (22 är det nya 42 där jag kommer ifrån) och de som inte har, ja de har skumma intressen som att spela dator och gå på fotboll. Själv passar jag på att ta byggandet på allvar i tider som dessa. När jag ändå är helt ensam men resten av tiden sitter jag här och jobbar mig upp till toppen av matkedjan.


   
SvaraCitera