Aviseringar
Rensa alla

Tidskrävande att ha flickvän/pojkvän?


nä. problemet är väl att man i början av ett förhållande inte vill hänga med någon annan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så säger alla. Men det är oundvikligt, gång på gång får jag höra det där, jag säger att det inte blir så. Jag får rätt varje gång. Såhär tycker jag man ska prioritera. 1. Familjen 2. Vänner 3. Partner. Tragiskt nog gör folk tvärtom.

amsi:
har lovat mig själv att aldrig bli den där jobbiga vännen som alltid prioriterar sin partner först, eftersom jag haft vänner som har blivit onåbara sedan de blev ihop med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, ja jag har alltid upplevt det tidskrävande iaf. Det är därför alla mina förhållanden tar slut innan de ens börjar, för att jag känner att killen vill ta mer utav min tid än vad jag kan ge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär lika tidskrävande som att ha goda vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä. är typ som en vän som man inte behöver vara artig mot. fett praktiskt.

disclaimer: kan vara tidskrävande om den ena eller alla parter är rätt dåliga på att vara flickvän/pojkvän. jag rekommenderar inte att ingå förhållanden om du eller de tilltänkta är dåliga på att vara människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Så säger alla. Men det är oundvikligt, gång på gång får jag höra det där, jag säger att det inte blir så. Jag får rätt varje gång. Såhär tycker jag man ska prioritera. 1. Familjen 2. Vänner 3. Partner. Tragiskt nog gör folk tvärtom.

det är inte oundvikligt, jag klarar av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:
nä. är typ som en vän som man inte behöver vara artig mot. fett praktiskt.

Hjärta


   
SvaraCitera

Haha jaa, om man läser alla dessa kommentarer om att det är tidskrävande så är jag nöjd över att vara singel!! ^^ Men sen tror jag att många gör det värre vad det egentligen är dock..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker så här, skulle jag haft inte flickvän skulle jag inte kunna jobba 10-12 timmar om dagen alla dagar som jag inte är i skolan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Jag tänker så här, skulle jag haft inte flickvän skulle jag inte kunna jobba 10-12 timmar om dagen alla dagar som jag inte är i skolan 

du har väl ingen sådan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

det är inte oundvikligt, jag klarar av det.

men ni har ju ett långdistansförhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du har väl ingen sådan?

Haha men om jag haft en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det tror du bara, undrar just vad dina vänner egentligen tycker...

amsi: det är inte oundvikligt, jag klarar av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sak som jag kan bli jävligt arg på är när man ska ha kul en kväll med gänget. Och sen när alla väl har kommit och man ska börja ha kul så börjar alla sms:a med deras flickvänner/pojkvänner.... Så drygt, man kan inte ens ha en rolig kväll längre... -.-!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså det tar tid, å man är inte lika fri som när man är singel


   
SvaraCitera