Aviseringar
Rensa alla

Tidslinje på Facebook...?


Ämnesstartare

Tror jag gillar själva idén, men designen är sjukt efterbliven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag gillar det faktiskt och det är ju tur med tanke på att det lär bli obligatoriskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffade det nu så att jag hinner dölja saker som ej borde uppmärksammas [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Storchen84:

Kan någon förklara denna tidslinje så att dom som inte har facebook eller nästan aldrig använder det slipper kolla upp det?

Det är en vertikal tidslinje där viktiga saker ur ditt liv presenteras. T.ex. när du började på ett nytt jobb, när du gick in i ett förhållande, o.s.v. På så sätt är det enkelt att få en bild av vad som hänt i ditt liv på sistone, utan att behöva gå igenom massvis med day-to-day-skit.


   
SvaraCitera

Ser förjävligt ut så jag skulle ej vilja använda det. Dock så kommer man ju få göra det till sist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte hur man ändrar[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är en vertikal tidslinje där viktiga saker ur ditt liv presenteras. T.ex. när du började på ett nytt jobb, när du gick in i ett förhållande, o.s.v. På så sätt är det enkelt att få en bild av vad som hänt i ditt liv på sistone, utan att behöva gå igenom massvis med day-to-day-skit.

Okej... låter väl... ja, jag vet inte. Är det vanligt att man vill veta sånt om folk? Jag menar... brukar man inte prata om sånt med vänner?

Enda som fattas nu är ett screenshot eller nåt, är väldigt nyfiken eftersom alla säger att det ser så hemskt ut (även om tanken är bra).

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

...

Du behöver ej vara inloggad för att se informationsfilmen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du behöver ej vara inloggad för att se informationsfilmen

Heh kanske borde lagt till att jag tog mig orken att googla[blush] men tack[y]

[love]


   
SvaraCitera
zIGGE

Jaha ser det nu när man går in på vissa profiler haha. Ser väll nice ut[tard]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bryr mig mest inte ett skit om facebooks utseende då jag inte sitter där ens 5 minuter per dag


   
SvaraCitera

det ser så fult och svårt ut 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte ens hur man byter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

NEY.
Det är fult och förvirrande [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Storchen84:

Är det vanligt att man vill veta sånt om folk? Jag menar... brukar man inte prata om sånt med vänner?

Hur många av dina Facebook-vänner är faktiska vänner? För många, speciellt våra föräldrar, så är Facebook ett verktyg för att komma i kontakt med gamla vänner, arbetskamrater och skolkamrater - d.v.s. sådana man ej pratat med på massor med år.


   
SvaraCitera