Aviseringar
Rensa alla

tigga pengar


Ämnesstartare

hur mkt kan man tjäna på en månad om man arbetar med att tigga pengar?


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på hur korkade folk är i staden du tigger i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fetstickan:

e

menar du att jag ska se på en tv serie istället?[zzz]

Grub:

beror på hur korkade folk är i staden du tigger i

men ungefär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bor du i Stockholm kan du tigga pengar vid Stockholms Universitet. Sen i höstas har ett gäng börjat tigga pengar där och dom är kvar så antar att det går bra för dom. Plus så har du tillgång till värme och toalett hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

menar du att jag ska se på en tv serie istället?

ne, tänkte att ud skulle bli donald trump ist [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ en föreläsare sa att om tiggarna lyckades få en krona av varje student som gick förbi dom så skulle dom kunna tjäna ihop 10.000 på en dag. Kanske något att satsa på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fetstickan:

ne, tänkte att ud skulle bli donald trump ist [blush]

jaha va gör han då?

Lill-fisen:

Bor du i Stockholm kan du tigga pengar vid Stockholms Universitet. Sen i höstas har ett gäng börjat tigga pengar där och dom är kvar så antar att det går bra för dom. Plus så har du tillgång till värme och toalett hela tiden.

aha

Lill-fisen:

+ en föreläsare sa att om tiggarna lyckades få en krona av varje student som gick förbi dom så skulle dom kunna tjäna ihop 10.000 på en dag. Kanske något att satsa på.

de va mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

jaha va gör han då?

han är en härlig o tjock karl i sina bästa år (?) och senast jag hörde från honom så irriterade han Obama ang om papper som skulle bevisa att Obama var född i USA.

annars är han en framgångsrik businessman och tänker endast på hur man tjänar pengar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fetstickan:

han är en härlig o tjock karl i sina bästa år (?) och senast jag hörde från honom så irriterade han Obama ang om papper som skulle bevisa att Obama var född i USA.

annars är han en framgångsrik businessman och tänker endast på hur man tjänar pengar!

oikej ja gillar tjocka människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

de va mkt

Mm är du charmig kanske du kan få så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lill-fisen:

Mm är du charmig kanske du kan få så mycket.

hur gör man då är det bara att stå där och se ut som man är extra jätte fattig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

hur gör man då är det bara att stå där och se ut som man är extra jätte fattig?

Mmm och inte gå fram till folk utan låta folk komma fram till dig för det är bara jobbigt när tiggare gör så. Tror också att folk tycker mer synd om unga än gamla som tigger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lill-fisen:

Mmm och inte gå fram till folk utan låta folk komma fram till dig för det är bara jobbigt när tiggare gör så. Tror också att folk tycker mer synd om unga än gamla som tigger.

ska man ha smink?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie_:

ska man ha smink?

Nja, vet ej. Jag tror att om man vill tjäna så mycket pengar som möjligt så är det smartast att man ser så hemlös ut som möjligt.


   
SvaraCitera