Aviseringar
Rensa alla

TIGHTS ÄR INTE BYXOR!!


Ämnesstartare

Jag är så frustrerad över denna ständigt växande trend, till och med jag som kommer från en håla i värmland förstår att detta inte är ett lämpligt klädval!

Det värsta av allt är att väldigt stora flickor är extra benägna att begå detta fruktansvärda brott!

Här hatar vi missbruket av tights!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Mvh någon som nästan aldrig brukar bry sig om vad fan folk har på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta whina, du får se lite rumpa :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är ganska stört.
men bli inte upprörd det kan inte va så lätt att behöva leva med att vara korkad


   
SvaraCitera

Tänker inte sluta använda tights. Det får inte min muff att svampa ihop sig.

Fast köpte jeans idag.
Men tänker fortfarande inte kasta undan dem för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meh [cry] mkt skönare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker nog sådant är snyggt. [sad] Dock inte bara tights som byxor utan något som fungerar som någon form av kjol. Typ stora tröjor. Men du kanske menar att ha dom precis som byxor. För isåfall ogillar jag det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men bli inte upprörd det kan inte va så lätt att behöva leva med att vara korkad

en bra poäng faktiskt.

Knarko:

sluta whina, du får se lite rumpa :s

Det är inte lämpligt för det, jag har sett otroligt välsvarvade kroppar välja denna utstyrsel men det är lika osmakligt för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade en tjej i klassen.
Hon hade ofta tajts som byxor, de skar in i hennes stjärt både den där fram och den där bak.
Ibland hade hon stora linnen och ingen bh.
När hon lutade sig fram så syntes pippelipperna [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

Tänker inte sluta använda tights. Det får inte min muff att svampa ihop sig.

Detta:

Ensamvargen:

Dock inte bara tights som byxor utan något som fungerar som någon form av kjol. Typ stora tröjor.

Som förövrigt var en väldigt bra summering av hur det kan vara snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EN TJEJ I MIN SKOLA BRUKAR HA TIGHTS å MAGTRÖJA, lämnar ca 0 saker åt fantasin[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hon hade ofta tajts som byxor, de skar in i hennes stjärt både den där fram och den där bak. Ibland hade hon stora linnen och ingen bh. När hon lutade sig fram så syntes pippelipperna

Det här är dessvärre en vanlig syn bland esteterna på min skola, man får ju klä sig hur man vill men de flesta jag känner anser att det är mer attraktivt att inte visa för mycket så jag förstår inte vad sådant folk är ute efter :-k


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja tights som byxor är fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

EN TJEJ I MIN SKOLA BRUKAR HA TIGHTS å MAGTRÖJA

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN DU MÅSTE INTE KOLLA


   
SvaraCitera