Aviseringar
Rensa alla

Tightstjejer


Ämnesstartare

QFT.


   
SvaraCitera

Håller med. Är sjukt tråkigt och fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hållermed, värsta som finns är typ mulliga tjejer som tror att dom är snygga.


   
SvaraCitera

Att man bryr sig såpass mycket om andras klädsel säger nog mer om än själv än de som klär sig så som de vill klä sig.[zzz]


   
SvaraCitera

kan hålla med lite i dedär faktiskt.. speciellt blommiga tights är extra fula[badgrin] . hehe,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äh, låt dem!


   
SvaraCitera

jag har tights jag är kille tights är byxor mvh en kille med tights


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill se dig i tights[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstaterar att det är fascinerande hur folk dömer en för att man uttrycker en åsikt angående mode. Då tror man helt plötsligt att man är cool och bryr sig mer om andra än sig själv och detta tror sig dessa personer kunna avgöra trots att de aldrig har träffat människan. Slår vad om att en åsikt angående andra människor som inte hade haft med kläder att göra inte hade givit samma resultat. Detta säger nog en del om hur fördomsfulla ovanstående människor är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/Careface


   
SvaraCitera

soimpolite:

Slår vad om att en åsikt angående andra människor som inte hade haft med kläder att göra inte hade givit samma resultat

Självklart. Det finns ju mer eller mindre intressanta grejer man kan uttrycka sig kring.

Dold text: Jag känner mig f.ö neutral i frågan och har inte dömt någon/t. Än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Självklart. Det finns ju mer eller mindre intressanta grejer man kan uttrycka sig kring.

Kläder och mode kan vara intressant. Det är en enorm branch om du inte inte visste


   
SvaraCitera

Jag bara känner på mig hur jag blir bittrare och bittrare pga dagens mode, för varje gång jag är på stan, allt är så jävla fult. Människor, speciellt ungdomar, överallt klär sig så jävla smak- och fantasilöst.
Ni är så unika, och så speciella....

Mina barn kommer hata mig (har lite hopp om att framtidens mode kommer bli snyggare än dagens). Borde antagligen uppfostra dem till trendsättare/ledare istället för fiskar som följer strömmen [y]


   
SvaraCitera

soimpolite:

om du inte inte visste

Ja.. jo det visste jag givetvis.
Dock är jag ganska säker på att det går att uttrycka sig kring mer eller mindre intressanta saker, även inom ämnet kläder och mode.

Det jag egentligen kanske borde ha inlett med är hur konstigt jag tyckte att det var, att du verkade upprörd över hur folk dömt dig på ett eller annat sätt när du själv nyss gjort det. Och även gjorde det i ditt uttalande om dem.
Nåja.


   
SvaraCitera

[love] läder leggins på en tjej med fin rumpa [blush]
men om det inte är en tjej som passar i det så [n]


   
SvaraCitera