Aviseringar
Rensa alla

Till Åkesson


Ämnesstartare

Stekaren:

ÄNTLIGEN en som förstår! 

* ännu en förtappad själ LedsenLedsenLedsen
RIP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

citybird: Åkesson är inte så jädrans dum egentligen. Bara resten av alla inkompetenta och opålästa människor som tror att det är ett främlingsfientligt och rasistiskt parti.

http://www.tcotidningen.se/sverigedemokraterna-ar-fascisteroch-de-kan-ha-framtiden-for-sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

citybird: Åkesson är inte så jädrans dum egentligen. Bara resten av alla inkompetenta och opålästa människor som tror att det är ett främlingsfientligt och rasistiskt parti.

Sd har den lägst utbildade väljarkåren utav samtliga riksdagspartier.


   
SvaraCitera
Cobrak

citybird:
Varför? För att du ska kunna unnas lite glädje åt andras missnöje? ;P

Åkesson är inte så jädrans dum egentligen. Bara resten av alla inkompetenta och opålästa människor som tror att det är ett främlingsfientligt och rasistiskt parti. 

Själv önskar jag mig saker som unnar mig själv, så jag kan unna mig lite glädje för min egen skull, brukar bli bättre så 🙂

Fan där har vi nån som fan fattar lite 😛
resten verkar ju inte fuck i don't know fatta att svenska blodet kommer pippas ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

Fan där har vi nån som fan fattar lite 😛
resten verkar ju inte fuck i don't know fatta att svenska blodet kommer pippas ut

Kgdkcrknzrilvsypäncr kv 


   
SvaraCitera
Cobrak

FruLiten:

Kgdkcrknzrilvsypäncr kv 

lamdead


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fred på jorden, ingen fattigdom, VM-Guld för Sverige i Brasilien nästa år, legalisering av cannabis, en större dolme osv... 

Det finns så mycket bättre saker att önska för Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas mer att han har dålig laddning i bössan och inte får några barn. Skulle vara tråkigt om han avlade fram fler även om de vore fula som stryk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe: VM-Guld för Sverige i Brasilien nästa år

Den vinner som bästa önskning! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koalan:

* ännu en förtappad själ LedsenLedsenLedsen
RIP

Ännu en realist**
Ni andra är också välkomna till verkligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Ännu en realist**
Ni andra är också välkomna till verkligheten.

det känns som du bara skriver så för att du är ett enda stort troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Hoppas mer att han har dålig laddning i bössan och inte får några barn. Skulle vara tråkigt om han avlade fram fler även om de vore fula som stryk.

Det behövs! Har man stake att säga det han säger (som alla utom tårtkommunisten tycker) då har mann stake...sanna mina ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

det känns som du bara skriver så för att du är ett enda stort troll.

Varför säger du att SD skulle vara rasister? Har du ens källa på det mer än nån moralkärring, några kommunister och kanske nån polare till dig som TROR att så är fallet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Varför säger du att SD skulle vara rasister? Har du ens källa på det mer än nån moralkärring, några kommunister och kanske nån polare till dig som TROR att så är fallet?

Var har jag skrivit det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Den sk ju inte gå i uppfyllelse. Är du kommunist eller?

nä 🙁 inte rasse hlr 


   
SvaraCitera