Aviseringar
Rensa alla

Till alla er som står ut med skit i ert förhållande


Ämnesstartare

Gör inte det !

Det händer så mycket dåliga saker då. Det blir en ond cirkel. Ens partner kanske har varit otrogen, man blir avundsjuk kanske och därmed väldigt kontrollerande. Sen skyller man alltid på sin partner som har varit otrogen?[confused]
Det är ens egen fel att man är olycklig, för att man står ut med skiten. Man tillåter den man är tillsammans med att behandla en i princip hur som helst, sen skyller man på honom eller henne för att förhållandet är dåligt. Det är så fel. Håller ni med eller?

Jag vet vad jag pratar om. Har själv varit "offer", och har förhoppningsvis lärt mig av mina erfarenheter[smile] Även om ni älskar er partner kan ni bara inte tåla vad som helst. [no-no]


   
Citera

Skål på det[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

Skål på det

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Man tillåter den man är tillsammans med att behandla en i princip hur som helst

Nej? [crazy] fråga emery, THAT WOMAN TAKES NO CRAP YOU HEAR!!!!!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var avundsjuk redan från början. Det var nog därför han var otrogen, vad vet jag.

Careface. Verkligen. Nästa man som gör så slår jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det ens eget fel om ens partner är otrogen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår det inte riktigt. Har stött på minst två tjejer som har varit väldigt enkelt att få att börja snacka skit om sina killar. Vadfan är ni ihop med dem för då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen så ska man kanske inte ge upp ett förhållande för minsta motgång heller [rolleyes] Det finns ju en charm i att tackla motgångar och växa och utvecklas tillsammans med [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vadfan är ni ihop med dem för då?

Eftersom tjejer har i regel svårt att få killar, och killar är i regel idioter så tjejerna tar väl vad de får! De flesta killar är otrogna förr eller senare.

Nyckelordet; ironi [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Nyckelordet; ironi [smile]

^^

Jag fattar det verkligen inte alls. "Men jag älskar honom." Vadfan, någon kontroll på känslorna har man väl?


   
SvaraCitera

Tkr man ska stå ut med skit i ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vadfan, någon kontroll på känslorna har man väl?

Äh fråga som sagt inte mej. Tror de vill känna sej så obekväma som möjligt, och att man sen ska bli snäll igen.
Typ riva av kläderna på dem på stan, och nån minut senare ge dem en femma så de kan gömma sig i på publik toalett.
Jag gör framsteg [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack nu vet jag det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Nästa man som gör så slår jag.

Varför inte bara gå därifrån? Sjunk inte lika lågt. Va stolt.

sculptura:

Är det ens eget fel om ens partner är otrogen?

Nej, men det är ens eget fel om man stannar kvar hos den personen ändå och sen skyller på honom el henne för att man är olycklig.

Nachac:

Jag förstår det inte riktigt. Har stött på minst två tjejer som har varit väldigt enkelt att få att börja snacka skit om sina killar. Vadfan är ni ihop med dem för då?

Jag förstår de inte alls [confused] Eller förstår gör jag väl, men själv skulle jag aldrig kunna bete mig på de sättet. Så omogen att snacka skit om nån, istället för att ta det öga mot öga med honom

Nintendo:

Sen så ska man kanske inte ge upp ett förhållande för minsta motgång heller Det finns ju en charm i att tackla motgångar och växa och utvecklas tillsammans med

Det har du alldeles rätt i. Tex om någon har varit otrogen, ångrar sig och verkligen bevisar för mig att han inte gör om de och att jag i fortsättningen kan lita på honom.

Tickstart:

tjejerna tar väl vad de får!

tyvärr ja[n]

Tickstart:

De flesta killar är otrogna förr eller senare.

du får mig att vilja bli lebb

Nachac:

Jag fattar det verkligen inte alls. "Men jag älskar honom." Vadfan, någon kontroll på känslorna har man väl?

Jag hatar "men jag älskar honom" om du förstår vad jag menar?

Gyllene_vägen:

Tkr man ska stå ut med skit i ett förhållande.

Det beror på hur man ser på saken, men i de stora hela tycker jag inte de, nej


   
SvaraCitera