Aviseringar
Rensa alla

Till alla förvirrade liberaler där ute...


Ämnesstartare

Att dela med sig frivilligt är mycket finare än att dela med sig av tvång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Att dela med sig frivilligt är mycket finare än att dela med sig av tvång.

Men eftersom de inte gör det får man helt enkelt ta det ifrån dem. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Men eftersom de inte gör det får man helt enkelt ta det ifrån dem. [zzz]

Vi delar inte med oss mindre än andra. Vi föredrar dock en ideologi där man kan dela med sig över huvud taget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vi delar inte med oss mindre än andra. Vi föredrar dock en ideologi där man kan dela med sig över huvud taget.

Nigga please. Den dagen du övertygar Wallenberg, Kamprad och resten av storkapitalisterna att ge bort sitt överflöd så tänker jag bry mig om ditt hittepå-snack om frivillighet. Get real.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Nigga please. Den dagen du övertygar Wallenberg, Kamprad och resten av storkapitalisterna att ge bort sitt överflöd så tänker jag bry mig om ditt hittepå-snack om frivillighet. Get real.

Man behöver ju inte ge bort allt, men kan nog satsa någon summa på att dessa skänker pengar till välgörenhet, t.ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Man behöver ju inte ge bort allt, men kan nog satsa någon summa på att dessa skänker pengar till välgörenhet, t.ex.

Jag får ingenting och tänker därför ta. Punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Man behöver ju inte ge bort allt, men kan nog satsa någon summa på att dessa skänker pengar till välgörenhet, t.ex.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonesh:

[love]

Underbart. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Höj stolt den röda fanan, kamrat!
Är typ kommunist, ska bara ta reda på vilken inriktning som är schysstast. Tror inte jag är stalinist lixxxxxx [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonesh:

Höj stolt den röda fanan, kamrat!
Är typ kommunist, ska bara ta reda på vilken inriktning som är schysstast. Tror inte jag är stalinist lixxxxxx [cute]

man ska sträva efter frihet. [no-no]

frihetlig kommunism är bäst!


   
SvaraCitera

trams:

frihetlig kommunism är bäst!

Mm, det tycker jag också. Alla är jämlika, alla är fria till att vara produktiva för att förbättra människorasen och vår planet. Eller kanske måla fina tavlor eller vad man vill [y]

Kul att vara stalinist om man tycker så liksom.
Ser ju inte Sovjet som en så bra förebild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonesh:

Är typ kommunist, ska bara ta reda på vilken inriktning som är schysstast. Tror inte jag är stalinist lixxxxxx [cute]

Anarkist arbetarbroder, anarkist! [cool]


   
SvaraCitera