Aviseringar
Rensa alla

Till alla tjejer där ute


Ämnesstartare

Det här kommer verka egoistiskt, men vafan... Kör till ändå, och ifall en sådan tråd inte är acceptabel, well... Lås den.

I alla fall, om vi bortser från alla mina bekymmer jag tidigare nämnt (om ni läst dom). Hur tror ni jag som person skulle vara? Ser jag ens handsome ut? Har aldrig fått höra det av någon, så jag vet inte hur jag ligger till. Kort och gott, skulle ni vilja gå ut med mig? För rent logiskt så hade jag inte betett mig så som jag uppgett mig vara, ifall jag fick chansen att dejta någon. Det hade förmodligen varit den bästa dagen i mitt liv. Såvida det slutar bra... [rolleyes]

Säger så här. När jag väl lär känna och bli bekväm med en person så kan jag vara väldigt öppen och rolig.

Fram med orden!


   
Citera

Doodlez:

Förväntar mig att denna tråd kommer ignoreras totalt...

Nu är jag inte av det kvinnliga könet men här får jag intrycket av att du saknar självförtroende. Självförtroende kan vara bra att bygga upp (gärna utan någon substans som t.ex alkohol) då det brukar vara attraktivt.


   
SvaraCitera

Omöjligt att svara på då vi inte känner dig. Men du ser bra ut. Du måste däremot jobba en massa på ditt självförtroende och självkänsla.


   
SvaraCitera

jag är ej insatt, men lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Nu är jag inte av det kvinnliga könet men här får jag intrycket av att du saknar självförtroende. Självförtroende kan vara bra att bygga upp (gärna utan någon substans som t.ex alkohol) då det brukar vara attraktivt.

Så är det nog. Jag tar bort den delen helt enkelt. Har ju märkt redan nu att det inte var så! [cool]


   
SvaraCitera

Problem? Nu är jag förvisso inte tjej, men det enda jag vet om dig är att du har sömnparalyser titt som tätt. [crazy]


   
SvaraCitera

du är lite lik han frankie munitz eller vad han nu heter som var med i "Malcolm" och "Big Fat Liar"

så det borde ju gå hem hos tjejerna om du säger att du är han, du är ju hollywoodstjärna för böveln![y]


   
SvaraCitera
time
 time

Om jag var du skulle jag skippa kepsen. Kepsen gör att du ser litet ut som en douche. Å andra sidan är det kanske bara jag som har många fördomar om kepsar. För mig innebär kepsbärande att man också kör traktor, och saknar högre utbildning. Men det är alltså bara jag.

Du är säkert jättebra, men att du behöver fråga på ett forum skvallrar om dåligt självförtroende, vilket är mindre bra. Jobba upp det så ska du se att du finner lyckan [y]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Om jag var du skulle jag skippa kepsen. Kepsen gör att du ser litet ut som en douche. Å andra sidan är det kanske bara jag som har många fördomar om kepsar. För mig innebär kepsbärande att man också kör traktor, och saknar högre utbildning. Men det är alltså bara jag.Du är säkert jättebra, men att du behöver fråga på ett forum skvallrar om dåligt självförtroende, vilket är mindre bra. Jobba upp det så ska du se att du finner lyckan

känner samma inför kepsar. herregud.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

För mig innebär kepsbärande att man också kör traktor

[rolleyes]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Å andra sidan är det kanske bara jag som har många fördomar om kepsar. För mig innebär kepsbärande att man också kör traktor, och saknar högre utbildning. Men det är alltså bara jag.

Vafan? Finns massor som har keps men ändå har gått utbildningar som är krävande, kepsen skyddar huvudet mot sol sommartid( om du inte visste det)
samt de som spelar golf för att inte bli bländade.

Ungefär samma sak som att säga alla kvinnor som har stora tuttar är horor för så ser de i porrbranchen ut. Lägg ner den taskiga attityden [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Om jag var du skulle jag skippa kepsen. Kepsen gör att du ser litet ut som en douche. Å andra sidan är det kanske bara jag som har många fördomar om kepsar. För mig innebär kepsbärande att man också kör traktor, och saknar högre utbildning. Men det är alltså bara jag.Du är säkert jättebra, men att du behöver fråga på ett forum skvallrar om dåligt självförtroende, vilket är mindre bra. Jobba upp det så ska du se att du finner lyckan

Vilken otur! Bär nästan aldrig keps, men i detta fall så gjorde jag det... Förstår hur du tänker dock!


   
SvaraCitera

Doodlez:

Hur tror ni jag som person skulle vara? Ser jag ens handsome ut?

personen bredvid mig, innan vi ens läst texten: han ser ju ut som en random douche
efter att ha läst: han verkar som en vanlig misogyn rövhatt som alla andra.
min personliga reflektion: det där lät smickrande och den här trådens existen är inte ett plus direkt.


   
SvaraCitera
time
 time

mullis711:

Ungefär samma sak som att säga alla kvinnor som har stora tuttar är horor för så ser de i porrbranchen ut. Lägg ner den taskiga attityden

Det är ju verkligen inte överhuvudtaget på något sätt ens jämförbart [tard] Lägg ner med att vara clown


   
SvaraCitera

Du ser vanlig ut men lite mer snäll och fin än genomsnittet.
Om du var rolig och trevlig och hade en attraktiv utstrålning skulle jag kunna ligga med dig.


   
SvaraCitera