Aviseringar
Rensa alla

Till Arazoid


Ämnesstartare

Tyckte den var riktigt svängig :$

samt nationalsångspartiet var kul som fan XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är hon en fejkblond judinna som utger sig för att vara svensk? Jag hoppas det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker på dig lilla judekrullsfinnen[love]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Är hon en fejkblond judinna som utger sig för att vara svensk? Jag hoppas det.

Mm, min syster är blond och blåögd och ihop med en mörkhyad man [wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Baader_Meinhof:

Varför föra en dialog med "Israel"? [no-no] De ska utplånas och landet ska ges till Palestina [no-no][no-no]

Ges till Palestina? En följdfråga uppstår, nämligen: Kommer Sverige ges till svenskarna i så fall? Det är viktigt att svenskarna har full självstyre av sitt eget land! För vilka vill du ska bestämma här omkring? Säkert inte någon från MENA. Kurdo Baksi är en extrem vänsterkommunist vid sidan av sin verkliga ställning som rasist och etnocentrist. Hans huvudintresse är att se över sitt folks intressen i kurdistan och att dem ska bli ett självständigt folk.

Jag skriver det här eftersom jag förmodar att du är väl insatt i vänsterrörelsens angelägenheter.


   
SvaraCitera

Arazoid:

Du borde göra en video speciellt för Israel där man uppmanar dem att öppna deras gränser helt utan undantag eller restriktioner! Detta i gengäld för att de öppnade våra!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Jag skriver det här eftersom jag förmodar att du är väl insatt i vänsterrörelsens angelägenheter.

Förstår inte varför du drar så orimliga slutsatser och förmodar sådana konstigheter :s :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

vänsterkommunist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

@ Istechetvåpunktnoll

Cuz I need to be serious sometimes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

@

du är så söt, gubben. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

judinna

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker vi alla borde köra upp ett par saker i Arazoids olika hål. Han verkar verkligen behöva det och sukta efter dt, elr vad säger ni?[badgrin]


   
SvaraCitera