Aviseringar
Rensa alla

Till er killar


Ämnesstartare

Är det viktigt att en tjej är smal? Alltså har tigh gap?
hade ni hellre dejtat en tjej med tigh gap eller en tjej utan?
vilket gillar ni mest? ( frågar killar runt 15år)


   
Citera
time
 time

Thigh gap är inte lika med smal. Thigh gap är genetiskt, det är inget man kan träna eller banta sig till. Finns väldigt många smala där låren går ihop.

Jag vet att det är svårt att tänka annorlunda när man är i din ålder men det viktigaste är inte vad någon kille vill ha utan hur du själv mår bäst. Om en kille får dig att må dåligt över hur du ser ut är han absolut ingenting att ha.


   
SvaraCitera

Om du är glad så kommer du att vara snygg oavsett, för ett leende gör alla snygga! 😀


   
SvaraCitera

Nu är jag inte runt 15 men jag tycker inte att det spelar någon roll.


   
SvaraCitera

Om jag ska vara helt ärlig så kunde jag inte bry mig mindre om thigh gap eller inte. På samma sätt bryr jag mig inte riktigt om vikten så länge den ligger inom ett någorlunda hälsosamt intervall


   
SvaraCitera

Så länge tjejen är inte överviktig är ett vackert ansikte mycket viktigare än rumpa, bröst, ben med mera, enligt mig såklart.


   
SvaraCitera

inget jag tänker på om det inte är onormalt stort gap


   
SvaraCitera

Jag är en 18 årig kille som har haft ett par tjejer och inte en ända gång har jag brytt mig om dessa "små saker". Det är från person till person vad man tycker om hos tjejer, alltså bröst, rumpa, smal, tjock eller jättetränad men det är ju en smaksak. 

Börja styrketräna för att forma din kropp så som du vill ha den om du känner dig missnöjd, det gjorde jag i alla fall.

Glöm inte att ha tålamod, forma kroppen tar tid;)


   
SvaraCitera

Jag tycker väl att frågan inte är så där helt enkel att avfärda som några gör. Av egen erfarenhet vill jag påstå att det är lättare att komma djupt i en tjej med gap än med dem utan, vilket också ger ökad stimulering av både klitoris och penisroten. Det går ju att komma runt på andra sätt och medför inte alls att njutningen, upplevelsen och sexet blir sämre för det.


   
SvaraCitera