Aviseringar
Rensa alla

Till er killar


Ämnesstartare

Har hört att killar blir kåta bara av att se en tjej (vem som helst), om de inte har runkat på ett tag. Stämmer det, är det förekommande? 


   
Citera

Kanske andra killar jag har aldrig märkt de direkt mer än om det kan vara om man ser någon man gillar eller är lite hemligt kär i eller någon som ger en en pirrig känsla vid samtal mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jimwolvi:
Kanske andra killar jag har aldrig märkt de direkt mer än om det kan vara om man ser någon man gillar eller är lite hemligt kär i eller någon som ger en en pirrig känsla vid samtal mm

Tack för ditt svar


   
SvaraCitera

Tjej_02:

Tack för ditt svar

Va så lite kul att hjälpa till Tumme upp


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
Nej

Tack för svaret


   
SvaraCitera

Tjej_02:

Tack för svaret

Varsågod


   
SvaraCitera

Beror på om det är min eller inte


   
SvaraCitera

Det beror väl väldigt mycket på omständigheter. Jag blir väl knappast upphetsad av en tjej som står och gräver i gatan fullt klädd i arbetsoverall men däremot kan jag väl bli upphetsad av en tjej som står och smörjer in sig i sololja på badstranden klädd i en superminimal bikini. Cool

Jag är singel kanske jag ska tillägga så det är ingen tjej som behöver känna sig svartsjuk.   Blink


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:
Beror på om det är min eller inte

Har du tjej


   
SvaraCitera

dahlbear:

Har du tjej

Föredrar att säga partner, även om det låter stelt också


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Föredrar att säga partner, även om det låter stelt också

Aw due kär Rodnar vad gulligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again:
Det beror väl väldigt mycket på omständigheter. Jag blir väl knappast upphetsad av en tjej som står och gräver i gatan fullt klädd i arbetsoverall men däremot kan jag väl bli upphetsad av en tjej som står och smörjer in sig i sololja på badstranden klädd i en superminimal bikini. Cool

Jag är singel kanske jag ska tillägga så det är ingen tjej som behöver känna sig svartsjuk.   Blink

Tror du det hade sett annorlunda ut om du hade en partner och vad hade ändrat på det? Tack för ditt svar! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sgt.sunshine:
Beror på om det är min eller inte

Tack för ditt svar


   
SvaraCitera

Tjej_02:

Tror du det hade sett annorlunda ut om du hade en partner och vad hade ändrat på det? Tack för ditt svar! 

Självklart hade läget förändrats om jag hade haft ett förhållande. Om inte annat för respekt till min partner. Sedan hade naturligtvis läget varit lite annorlunda om jag hade varit "ensam på badstranden" eller om vi hade varit på badstranden ihop. Men bara för att man lever i en relation går man ju inte direkt med skygglappar och är totalisolerad om vad som händer utanför synfältet. Bilden nedan ska inte beskriva mig när jag går på stan. Mycket glad

Men som sagt, en relation/förhållande bygger ju väldigt mycket på respekt för varandra och att man respekterar varandras åsikter och önskemål.

2016279345127611102918_sbig.jpg


   
SvaraCitera