Aviseringar
Rensa alla

Till er som anser er ha en "dålig dag". [shake]


Ämnesstartare

Det har ni inte.
Inte om ni jämför med min dåliga dag.

Hann sova två timmar innan jag vaknar av smärtor i hela ryggen, magen och känner mig spysjuk som in i helvete. Hade bara en, ja EN värktablett. Ville spara den och jag försökte hålla ut men tillslut så kunde jag inte stå emot. Fryser ihjäl och mår så dåligt så jag skakar.

Mår jag så dåligt så jag vill hoppa ut genom balkongen så vill jag vara ensam. Får jag det? Nää. Mamma kommer på besök och spelar Dolly Parton på högsta volym samt sjunger med. Kan snart inte hålla inne spyan längre. Eftersom att hon är städtokig så får jag stå ut med att hon gör intrång i min lägenhet och dammsuger fem gånger samt skurar sjuttioelva gånger och stör mitt försök att hålla spyan inne.

Och som körsbäret på vaniljglassen så fick jag nyss reda på att den dagen jag fruktat snart är här - stambyte. Jag skiter i att jag måste stå ut med ett gäng gubbar som river kök och badrum samt att duschen och toaletten inte kommer vara tillgänglig hela tiden - min första tanke går till min katt som skiter på sig så fort det plingar på dörren. Är mycket rädd över att han inte kommer orka det här då han är gammal och en väldigt rädd kissemisse. Så nu måste jag hitta en ny lägenhet snabbt.

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Aj [sad]
Men efter regn kommer solsken...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw lät inte allt för kul det där inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skapade den här tråden så ni mår lite bättre och kan känna lite skadeglädje, inte för att ni ska tycka synd om mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmmm längtar efter solskenet... mmmm...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]

cheer_up.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

[party]

är den där bilden äkta [surprised][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

är den där bilden äkta [surprised][sad]

är den nog[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

är den nog[sad]

Den gjorde mig på sämre humör!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Den gjorde mig på sämre humör!!!

förlåt[sad]

OT:
insåg just att ditt namn uttalas lika dant som angel eyes[cool] är det meningen?[blush]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

OT:
insåg just att ditt namn uttalas lika dant som angel eyes[cool] är det meningen?[blush]

Ja. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh angie <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte typ inte synd om dig när jag läste det där. vet ej varför :S

hoppas du inte tar illa upp [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

abbafilm

fin:3 trodde du menade han i den onde den gode den fula dock[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag slant precis med osthyveln och skar upp ett 3cm lång jack i tummen, det blöder som fan och nu kan jag inte öppna mjölkpaketet. Dessutom skrattar min kille åt mig och säger att jag är sämst som inte kan göra en ostmacka själv och frågar om han skall köpa barnmat åt mig så jag inte behäver använda vassa köksredksap [cry]


   
SvaraCitera