Aviseringar
Rensa alla

Till er som dricker energidricka...


Ämnesstartare

Hur ofta dricker ni det och i vilken mängd? Och vilken sort (typ redbull, powerking, monster osv)?


   
Citera
Ämnesstartare

nej

fan ska en göra d för

har redan sömnproblem 


   
SvaraCitera

Har inte druckit energidricka på fem år... fuckade upp blodtrycket


   
SvaraCitera

Igår såg jag små pojkar på sparkcyklar. Den fete hade hittat en öppen redbull-burk, han visade glatt för sina följeslagare om dess innehåll genom att hälla ut lite av det på marken. 

I framtiden kommer man att stöta på dem bakom galler, eller värre; Maria ungdom


   
SvaraCitera
Kingen

Dricker kanske 1-2 gånger i kvartalet men dricker då Red Bull eller Power King


   
SvaraCitera

Dricker Celsius om jag får dem, dricker kaffe annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sånt gratis på jobbet, men dricker det ej. Kaffe duger åt mig.


   
SvaraCitera

Red Bull eller Celsius (de utan kolsyra är godast). Dricker det på jobbet någon gång i veckan när jag känner mig ovanligt trött 


   
SvaraCitera

Slutade dricka helt för snart tre år sen. När jag väl drack så var det väl mest Powerking men även Monster, Red Bull och Boost, och när det var som mest var det en om dagen plus mer vid lan och liknande. Anledningen till att jag slutade var att jag under ett lan drack alldeles för mycket (ungefär två liter) vilket gjorde att jag fick hjärtklappning och kraftig ångest. Nuförtiden dricker jag kaffe istället, jag gillar inte ens smaken på energidrycker längre.


   
SvaraCitera

dricker bara energidricka när jag e full elr vill boosta centralstimulerande narkotika 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker man sånt kan man lika gärna ta en kopp kaffe med massor av socker och smak 🙂


   
SvaraCitera

Enda gången jag dricker energidryck är i en redbullvodka Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de billigaste, typ en om månaden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig druckit energidryck


   
SvaraCitera

gillar smaken.. men blir obehaglig i kroppen... så dricker aldrig


   
SvaraCitera