Aviseringar
Rensa alla

till er tjejer


Ämnesstartare

angående sexuella upplevelser å så.som tjej hur vill ni att er kk eller partner ska kunnage er det perfekta sexet hur ska de vara som.tex om killen aldrig klara av å pippa för att han alltid kommer väldigt snabbt.för att ni då ska bli nöjd vad skulle krävaas i en sådan sits då för att ni ska känna att de va ett ok sex ändå


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fråga din partner hur hon vill ha det, tror hon vet bäst[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ej någon tjej.Ha inte haft de på länge på grund av sex livet som vi hadde.så svårt å fråga någon.Därför testa ja här


   
SvaraCitera
time
 time

killethe1:

Därför testa ja här

Mm, men det spelar ingen roll hur länge det går mellan att du har olika partners - alla är individuella och det finns ingen regel som gäller för alla tjejer. Du får helt enkelt fråga nästa tjej du får chans att rulla runt i sänghalmen med, helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]jo de kanske är sant.pinsamt å berätta att man alltid kommer för tidigt varje gång.hehe gud så röd ja komma bli.känns pinsamt å köra bara oralt på henne med.för pippet är ju över på nå sekunder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

gud så röd ja komma bli

[y] [wink]


   
SvaraCitera

Fokusera inte bara på vaginalt sex. Det finns så mycket mer. Oralsex, petting, smek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men skulle du nöja dig med de.hände nån gång till och med när ja började å ge henne oral sex,hon hadde ju inte ens hunnir beröra mig,sen många r i pippet som gick de från snabbast på 5 sekunder tills som längst 1min sen hadde de gått för mig


   
SvaraCitera

bit henne i örat
sen är hon nog tillfredsställd


   
SvaraCitera

har funkat för mig alla gånger


   
SvaraCitera