Aviseringar
Rensa alla

till ni som spelar dawn of war


hyper
Ämnesstartare

tja jag har dawn of war antology (de tre första dawn of war spelen)
å jag tyckte de var awsome så jag bestämde mej för att köpa det nyaste (dawn of war 2 chaos rising) och då när man installerat å börjat köra så upptäcker man att det inte är samma spel.. jag vet inte hur man ska säja men i första spelet bygger man byggnader å uppgraderar dom å sina arme'er... men i två'an så börjar man med en liten grupp krigare och springer runt och tar kontroll points för att få nya krigare... så vilket är roligast av dawn of war spelen 1'an eller 2'an ?????? själv är jag väldigt besviken på 2'an

596_1941.jpg


   
Citera

hyper:

väldigt besviken på 2'an

samma här


   
SvaraCitera

hyper:

så vilket är roligast av dawn of war spelen 1'an eller 2'an ??????

1an har jag bara spelat, var kul, tills jag spela Company of Heroes, vilket är typ samma spel fast med WW2 miljö på allt, man tar olika points för att få pengar o sådant

trodde du bara träna, visar sig att du spelar på fritiden med[rolleyes]


   
SvaraCitera
hyper
Ämnesstartare

Reaper:

trodde du bara träna, visar sig att du spelar på fritiden med

haha jo man måste ju ha tid å koppla av me 😀


   
SvaraCitera

Reaper:

Company of Heroes

Bättre än Warhammer-spelen imo.


   
SvaraCitera
hyper
Ämnesstartare

Roll on:

Bättre än Warhammer-spelen imo

har inte tästat men det kanske de är [crazy]


   
SvaraCitera

hyper:

koppla av

läs en bok? spel kopplar jag inte av med iaf, snarare att adrenalinet kommer upp 😛

Roll on:

Bättre än Warhammer-spelen imo

[y]

hyper:

har inte tästat men det kanske de är

Grymt kul, det blev ännu roligare när expansionen kom som gjorde att man kunde spela som storbritannien och panzer elite (tysklands mekaniserade trupper)


   
SvaraCitera
hyper
Ämnesstartare

Reaper:

läs en bok? spel kopplar jag inte av med iaf, snarare att adrenalinet kommer upp 😛

läser gör man åsså lite grann [bigsmile]


   
SvaraCitera

hyper:

läser gör man åsså lite grann

läser vad??

att läsa manualen för ett spel är inte läsa [no-no] [wink]


   
SvaraCitera
Tyrael

Har inte spelat Dawn of War 1 men tyckte DoW 2 var väldigt bra, expansionen blev dock tråkig, det tog för lång tid att döda på för hög level. Har bara spelat kampanjen.


   
SvaraCitera
hyper
Ämnesstartare

Tyrael:

Har inte spelat Dawn of War 1 men tyckte DoW 2 var väldigt bra, expansionen blev dock tråkig, det tog för lång tid att döda på för hög level. Har bara spelat kampanjen.

DOW 1 OCH 2 är inte samma spel typ [n]


   
SvaraCitera

Gillar 1:an mer, främst tack vare Firestorm over Kronus-modden.
Protip: prova att köra en skirmish/lite multiplayer i 2:an om du saknar 1:ans spelstil [wink]


   
SvaraCitera

Inte spelat tvåan. Spelat ettan massor. Börjat spela 40k brädspelet. Vet vilket som är helt klart roligast.


   
SvaraCitera
hyper
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Inte spelat tvåan. Spelat ettan massor. Börjat spela 40k brädspelet. Vet vilket som är helt klart roligast.

bräd spelet?


   
SvaraCitera

hyper:

bräd spelet?

Ja. Brädspelet.

Image

osv. [party]


   
SvaraCitera