Aviseringar
Rensa alla

Till och om Hannah Widerstedt


Ämnesstartare

Är det bara jag som är helt övertygad om att hon i efterhand, alltså efter att hon förstört sitt rykte/liv, kom på att hon kan gå runt och låtsas/påstå att allt bara var ett socialt experiment?

Hur kommer det sig att hon inte filmade eller dokumenterade något bevis för att det faktiskt var ett experiment, innan hon började med det? För ett sådant stort experiment är det viktigt med en hypotes och lite konkreta planer på vad som ska undersökas. Så, om vi nu låtsas - som hon, att det var ett experiment, var det då inte ett djävligt dåligt sådant?Sover

(Jag kan själv göra jättekonstiga saker för att experimentera, provocera och för att jag är nyfiken på reaktioner och ibland är det svårt att stå för det - eftersom det man gjort inte är någonting man identifierar sig med, men tycker hon gjorde det sjukt dåligt, nästa så att man tror hon var psykiskt störd. Om jag provocerar någon så ser jag alltid till att berätta för personen att jag finns där om någonting händer den. Kan hon inte göra det, för att det skulle förstöra experimentet, tycker jag hon bör ha något bevismaterial som hon kan använda som ursäkt eller tröst om någonting skulle gå fel.
Tycker hon kommer undan för lätt, blir sur. Är man störd ska man hellre erkänna det istället för att försöka tjäna pengar på det utan att bidra med något som gör att man förtjänar den summa pengar och publicitet man får. Att hon är duktig på att måla hör inte hit.)

Är jag ensam om att tycka det? Tror ni också att hon ljuger & är efterklok eller rädd? Hon fick ju till och med panik i direktsändning... Kanske bäst att försäkra sig om att man klarar av det man gör, när man ska göra ett stort djävla experiment på hela samhället. 


   
Citera
Ämnesstartare

& antar att hon impulsköpt sina äkta märkesväskor under psykoserna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig hört talas om henne men jag själ  socialt experimenterar hela tiden men filmar aldrig. Eller har filmat typ 3 ggr iofs :- P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är detta research inför att du går ut som ett konstprojekt? hade kanske köpt det med. nä, tror inte att hon luras för "karaktären" som spelades eller som enligt dig är äkta vore inte komplex nog för en sådan lögn. när var detta aktuellt ens, några år sedan nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt jag har gjort i mitt liv upp till nu har varit ett konstprojekt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror som du!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte det flera år sedan hon var i ropet?


   
SvaraCitera
Quirdo

Hon är rätt förstörd tror jag. Vill nästan tycka synd om henne.. Men jag vet inte riktigt, väldigt dum i ren allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det hon som upprörde alla sdare genom att posta videos på henne där hon trashtalkar svenskar o  säger att hon ba ligger med invandrarmän pga de är manligare? 


   
SvaraCitera
reben

Buddah:  i ropet

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det spelar faktiskt ingen roll om hon är på riktigt eller låtsas, alla är ändå likadana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är la fin 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade glömt det namnet, men ja känns lite halvdant, som det mesta liknande jag själv gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja naturligtvis var det så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror som du!


   
SvaraCitera