Aviseringar
Rensa alla

till oss alla från er alla


Ämnesstartare

ruvar du på spännande reflektioner som du drar dig för att exponera av rädsla för att få tillintetgjorda av en ibland skoningslöst kritisk och fientlig omvärld? vi på ungdomsmottagningen finns här för att lyssna utan att döma, som stöd och bollplank. inga funderingar är för stora eller för små. varsågod. 


   
Citera
Ämnesstartare

är dvärgar en egen ras såsom arier?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är rädd att inte få härska över umLedsen vad ska jag göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vår målsättning är att denna tråd ska utgöra en möjlighet till permanent bokföring av sådana tankar som uppstår då en knyter skorna, kollar bäst före-datum på en tub tomatpuré eller sträcker sig efter en tappad tvål. det skall kännas tryggt och naturligt att här ventilera sådant som annars kan verka genant eller oviktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
vår målsättning är att denna tråd ska utgöra en möjlighet till permanent bokföring av sådana tankar som uppstår då en knyter skorna, kollar bäst före-datum på en tub tomatpuré eller sträcker sig efter en tappad tvål. 

hjälp vad ska jag göra???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför passar inte jag i brunt när alla andra gör det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
är dvärgar en egen ras såsom arier?

det kan bara du själv svara på. lyssna på dina känslor, de vet bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
jag är rädd att inte få härska över umLedsen vad ska jag göra

du måste nog justera dina en aning orealistiska förväntningar. att vilja härska är inte fel - men det är viktigt att respektera andras önskemål och vår gemensamma demokrati. bli din egen härskare! det räcker gott och väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

du måste nog justera dina en aning orealistiska förväntningar. att vilja härska är inte fel - men det är viktigt att respektera andras önskemål och vår gemensamma demokrati. bli din egen härskare! det räcker gott och väl.

tack sååå hemskt mycket doktorn Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

tack sååå hemskt mycket doktorn Hjärta

jag är ingen doktor, mer som en högkvalificerad fackansluten kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: fackansluten kompis

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

jag är ingen doktor, mer som en högkvalificerad fackansluten kompis.

Såum än gynekolog höhö Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Mycket glad

förslaget uppskattas men jag önskar bibehålla en strikt professionell relation till mina klienter. hoppas att du har förståelse för denna otroligt viktiga princip.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

Såum än gynekolog höhö Galen

haha! skojare där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VEM ANNARS OM INTE FNÖ

DE ÄR FNÖHÖHÖ FNÖHÖHÖ MAN VET ALDRIG VA HAN SKA GÖRA HÄR NÄST 

DE ÄR FNÖHÖHÖ FNÖHÖHÖ HÖHÖ NU SKA JAG KRAMA EN HÄST


   
SvaraCitera