Aviseringar
Rensa alla

till tjejer angående mensutrustning


aristoteles:

Perfekt ju, så kan man återfå lite av det järn man tappat[y]

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

[censur]

Rödbetssoppa[y]


   
SvaraCitera

svefnpurka:

skulle låna ut min menskopp precis som jag lånar ut min tandborste, cerat, dricksglas och pipa. bah.

Dig kan jag tänka mig låna ut min menskopp till.

Birgrrr:

ingen solidaritet där inte!

Jag uppskattar att använda menskopp oerhört mycket, så jag skulle kallt antaga att jag skulle lida av att vara utan menskopp mer än vad en motpart (som jag skulle vara bekväm med att dela menskopp med) i en sådan här situation skulle göra. Om jag fick utvecklat för mig att personen sannolikt skulle lida mer än mig av att vara utan menskopp kanske jag skulle lånat ut den, men det är tveksamt. Är en girig roffare i detta sammanhang. [crazy] Däremot skulle jag hjälpa till att leta efter sagda menskopp!!!

Blivande_japan:

Alltid när jag hör ordet "menskopp" så tänker jag på att de ska kokas och då tänker jag automatiskt på om människor använder samma kastrull sen till att laga mat i och då tänker jag att jag vill hålla mig så långt borta från det där med menskoppar som möjligt.

O, jag måste fråga huruvida de jag bor med nu kräver att jag använder en separat menskastrull. Om de tycker att en sådan kastrull vore äcklig att laga mat i är det ju ett underbart sätt att få all mat för sig själv på. Tyvärr, jag har lagat detta i menskastrullen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska också skaffa en menskastrull så jag får ha maten i fred[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

men att låna ut engångsgrejer är ju inte samma som menskopp vaaa.

Men då lånar man ju ej ut [no-no]

Fattar ej hur folk kan lägga menskoppen i samma kastrull som det sen lagas mat i. Okej allt kokas etc, men ändå. Skulle aldrig göra. Skaffar jag menskopp så skaffar jag också en

aristoteles:

menskastrull

Det ska också stå detta med stora bokstäver på den så att inga misstag sker.

Ögon i en plåthink:

Tyvärr, jag har lagat detta i menskastrullen.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det ska också stå detta med stora bokstäver på den så att inga misstag sker.

Det vore ju rätt coolt att ha en sån.

isola:

Fattar ej hur folk kan lägga menskoppen i samma kastrull som det sen lagas mat i.

Men då kan man ju få rosa potatis, jättehäftigt ju[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Men då kan man ju få rosa potatis, jättehäftigt ju[sad]

Gjorde en äcklad grimas irl [sad]
Fast iof, då kan man ju lättare få barnen att äta upp maten.

aristoteles:

Det vore ju rätt coolt att ha en sån.

Ja. Hoppas bara att alla som kommer på besök fattar att den är till att koka en menskopp i och inte för att sitta på när man har mens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gjorde en äcklad grimas irl [sad]
Fast iof, då kan man ju lättare få barnen att äta upp maten.

Blodmos och fläskkorv!

isola:

Ja. Hoppas bara att alla som kommer på besök fattar att den är till att koka en menskopp i och inte för att sitta på när man har mens.

bara att vässa kanterna vassa så den ej är sittbar då[y]


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

Men då lånar man ju ej ut

nä skrev ju det [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Dig kan jag tänka mig låna ut min menskopp till.

vi kan dela! jag har den finaste tänkbara:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 girls 1 cup


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mfgrl. mrrl. grfml.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

O, jag måste fråga huruvida de jag bor med nu kräver att jag använder en separat menskastrull. Om de tycker att en sådan kastrull vore äcklig att laga mat i är det ju ett underbart sätt att få all mat för sig själv på. Tyvärr, jag har lagat detta i menskastrullen.

[bigsmile][cry]


   
SvaraCitera

svefnpurka:

vi kan dela! jag har den finaste tänkbara:

Jag har klippt bort för mycket av plastpinnen på min, så min är relativt dryg att få ut. Om läge finns kan jag tänka mig dela. Riktigt erbjudande. För övrigt kanske du är intresserad av detta: http://www.faltbiologerna.se/kalendarium/stodlager-for-ojnareskogen-hela-sommare...


   
SvaraCitera