Aviseringar
Rensa alla

[Till tjejer] Killar spanar in er, kåta?


Ämnesstartare

Blir ni tjejer kåta om ni märker att en kille spanar in er eller tittar på era bröst i smyg.?


   
Citera
höna

mm så sexy[blush]

fast ne skulle nog mest bli förnärmad![sad]


   
SvaraCitera

höna:

fast ne skulle nog mest bli förnärmad![sad]

så arg på allt och alla[blush]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

mm så sexy

fast ne skulle nog mest bli förnärmad!

Om jag ändrar frågan till om han bara spanar in dig, utan att titta på dina bröst, upplever du det annorlunda då?


   
SvaraCitera
höna

Tickstart:

så arg på allt och alla

vadå skulle inte du bli de om nån stod och glodde på dina boobs va!


   
SvaraCitera
höna

Allmantkawt:

Om jag ändrar frågan till om han bara spanar in dig, utan att titta på dina bröst, upplever du det annorlunda då?

skulle inte bli kåt direkt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

skulle inte bli kåt direkt

Brukar du använda urringade kläder, använder tjejer det för att dra till sig blickar eller bara för att det blir varmt annars?


   
SvaraCitera
höna

Allmantkawt:

Brukar du använda urringade kläder, använder tjejer det för att dra till sig blickar eller bara för att det blir varmt annars?

hahaha[blush]

ja vet ej hur andra ser på saken, har aldrig klätt mig urringat pga att jag vill ha blickar på mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

ja vet ej hur andra ser på saken, har aldrig klätt mig urringat pga att jag vill ha blickar på mig!

haha, okej. Det är i alla fall trevligt när ni tjejer använder linnen och annat urringat. Sommaren är härlig 😉


   
SvaraCitera

Allmantkawt:

tittar på era bröst i

EYES UP HERE!


   
SvaraCitera

Beror på vem det är och hur de tittar. Kan bli allt från smickrad till äcklad.


   
SvaraCitera

tänker aldrig på sånt. men om jag lade märke till det skulle jag inte bli kåt.


   
SvaraCitera

Brukar inte märka sånt, men skulle jag göra det beror min reaktion på vem det är som tittar och om det är sliskblick eller inte. Kåt skulle jag inte bli men jag kan känna mig lite sådär extra attraktiv eller smickrad. Är det sliskblick/sliskperson känner jag mest "oh no you didn't [no-no]" (när det gäller le boobs).


   
SvaraCitera

Skulle bli irriterad om någon annan än min pojkvän gjorde det. Brukar ge mördarblicken tillbaka.


   
SvaraCitera