Aviseringar
Rensa alla

Till tjejer; kort killar och snoppar


Kuwaity:

Haha. Du är världens sämsta argumenterare.

Vad skulle jag argumentera för menar du? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nobba den korta killen, varjefall om han var under 1.65! Men det har inget med hans snopp att göra, utan helt enkelt att jag inte kan vara med en kille som är så mycket kortare än mig (170cm) punkt slut.

Dock så vet jag att längden på kroppen inte har något samband med penisstorleken, så om jag var riktigt desperat någongång skulle jag inte välja bort en kortare för att jag trodde hans kön var mindre än normalt.

Hoppas det var svar på din fråga..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

:S

Japp. Allvarligt, hur långt tror du hade gått i riksdagen med ett sådant argument (personangrepp)?


   
SvaraCitera

Kuwaity:

Den är säkert liten, men jag bryr mig ej (Du röstade på detta alternativ)

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alexandra Algerydh:

Hoppas det var svar på din fråga..

Jag är snarare mest tacksam för att du är den förste som är riktigt seriös i tråden. Tack! [smile]


   
SvaraCitera

Vet en lång kille som har liten och en kort som har stor. Jag är varken lång eller kort. Resten får ni tänka ut själva.


   
SvaraCitera

Kuwaity:

Japp. Allvarligt, hur långt tror du hade gått i riksdagen med ett sådant argument (personangrepp)?

va?, din svenska är kass, förstår bara ½ av vad du skriver :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Vad skulle jag argumentera för menar du?

Varför du kan snacka med en kille utan att låta bli att tänka på hur hans kuk ser ut. Du sa själv "Jo det kan jag".

Kom inte och försök vara smartare än mig, serrö.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

va?, din svenska är kass, förstår bara ½ av vad du skriver :S

Bara för att jag skriver dubbelt så snabbt som dig på datorn och i all hast glömmer att skriva "att du" mellan raderna betyder INTE att min svenska är helkass. Ännu ett patetiskt personangrepp från din sida. Det är tydligen det enda argumentet du har. Hahah![smile]


   
SvaraCitera

Kuwaity:

Varför du kan snacka med en kille utan att låta bli att tänka på hur hans kuk ser ut. Du sa själv "Jo det kan jag".

skulle nog vara konstigare om jag inte kunde det tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

skulle nog vara konstigare om jag inte kunde det tror jag.

Okej.[cheers]


   
SvaraCitera

Kuwaity:

Okej.[cheers]

Killar är inte objekt, du vet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Killar är inte objekt, du vet

Sa jag det?

Jag sa "okej" för att tacka dig för att du orkade vara seriös.[party] Har inget att göra med att jag höll med dig eller inte.


   
SvaraCitera

Kuwaity:

på datorn

vid datorn*

Kuwaity:

betyder INTE

betyder DET inte

Kuwaity:

Det är tydligen det enda argumentet du har

om du vill argumentera så måste du göra dig förstådd


   
SvaraCitera

Kuwaity:

Sa jag det?

Nej, jag ville bara tydliggöra varför jag inte tror att tjejer i allmänhet ränner runt och funderar över killars snoppstorlek.


   
SvaraCitera