Aviseringar
Rensa alla

Tillagd paragraf angående dubbelkonton


Knarko:

då kan du nog be åtta leta upp dem åt dig och låsa 😉
eller som jag skrev innan, det försvinner, låt det självdö bara.

Okioki


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Knarko:

utan det är just ganon och vissa andra som är problemet

Vilka fler finns det? ;S


   
SvaraCitera

zxyd:

Vilka fler finns det? ;S

muppen? värdet?


   
SvaraCitera

Åtta:

UM är en incesthåla. De personer som eventuellt kan komma att drabbas av det här är personer som vi känner väl till.

Men om personen (läs: Ganon) bestrider fakturan? Ska Youmeet (eller vilka som nu står för inkasseringen) hävda att "nää alltså vi vet inte svart på vitt vem ip-adressen tillhör men vi känner några som känner honom"?

Kritiserar inte, känns bara som att det vid konflikt är lite lös grund i praktiken när inte användarna behöver ange namn och adress från början.


   
SvaraCitera

Idoufe:

muppen? värdet?

Man märker ju inte ens när de kommer;sss


   
SvaraCitera

respons:

Hur får ni reda på folks namn och adress och ser till att det är rätt person som får fakturorna?

Är väl bara att fråga postgubben som springer runt i Hyrule[shake]


   
SvaraCitera

Nu när ni ändå är inne på detta med regeländingar osv, har märkt att ni skaffat er massor av ändringar!!! Vill då veta hur §22. (Ungdomar.se förbehåller sig rätten att när som helst göra ändringar eller tillägg till ovanstående reglerna. Om så sker kommer dessa nya regler presenteras automatiskt vid nästa inloggning.) vistar sig. Speciellt om man aldrig loggar ut, dvs har "håll mig inloggad".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Speciellt om man aldrig loggar ut, dvs har "håll mig inloggad".

Det är bland annat därför vi skriver en publik forumtråd om det istället [y]


   
SvaraCitera

Erik Nahlén:

Det är bland annat därför vi skriver en publik forumtråd om det istället

Det betyder ju ändå inte att alla klickar in på den.


   
SvaraCitera

kosjka:

Oj, ni är verkligen ute efter att sätta Ganon i personlig konkurs här.

Ja, som jag har förstått det så kräver det honom på massa pengar nu. Tycker att det är ganska sjukt, faktiskt.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Ja, som jag har förstått det så kräver det honom på massa pengar nu. Tycker att det är ganska sjukt, faktiskt.

Dom kan ju inte kräva honom på massvis av pengar nu, då lär det väl bli för dom kommande kontona.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Ja, som jag har förstått det så kräver det honom på massa pengar nu. Tycker att det är ganska sjukt, faktiskt.

De kan ju inte skicka en faktura för konton han har haft innan paragrafen fanns.


   
SvaraCitera
Åtta

Geigerzähler:

Ja, som jag har förstått det så kräver det honom på massa pengar nu.

Var har du fått det ifrån? [confused]


   
SvaraCitera

Säger som internet: ...


   
SvaraCitera