Aviseringar
Rensa alla

Tillbaka på forumet? :0


Storchen84:

visserligen tycker ingen det är ok att jag hänger här, men det skiter jag fullständigt i[zzz]

Har ju inget med din ålder att göra [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Edit: Alltså, jag skäms inte över att jag hänger på UM faktiskt. Typ alla jag känner vet att jag gör det. Är det normalt? [shake]

Mina närmaste vänner vet att jag gör det (och mobbar mig en hel del för det) men i övrigt är det inget jag direkt berättar för folk. Känns inte som nånting som direkt ger status eller respekt. [sad]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Mina närmaste vänner vet att jag gör det (och mobbar mig en hel del för det) men i övrigt är det inget jag direkt berättar för folk. Känns inte som nånting som direkt ger status eller respekt. [sad]

Brukar ragga med det. "Tja, jag som är Rödingajävel på UM. Kanske hört talas? [wink][wink]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Brukar ragga med det. "Tja, jag som är Rödingajävel på UM. Kanske hört talas? [wink][wink]"

Helst vill jag gå runt i t-shirt med Ungdomar.se som brösttryck, mest för att visa min tillhörighet för alla runt omkring mig.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Helst vill jag gå runt i t-shirt med Ungdomar.se som brösttryck, mest för att visa min tillhörighet för alla runt omkring mig.

Har en "Ungdomar.se - Support"-Tee. Man måste döda en Flashback:are och betala 10% av sin inkomst för att få gå med i gänget helt. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Har en "Ungdomar.se - Support"-Tee. Man måste döda en Flashback:are och betala 10% av sin inkomst för att få gå med i gänget helt. [crazy]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

är också 23, cha cha!


   
SvaraCitera

Fyller 23 om några månader.


   
SvaraCitera

misfits:

Hej hej i alla fall!

Hej. [smile]


   
SvaraCitera

Miceparade:

Har ju inget med din ålder att göra

Jo, mestadels, sen att jag i början själv såg till att folk tycker så är en annan femma, men skiter i det ändå[zzz]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Jo, mestadels

I'm pretty sure this is not the case, men vi kan lämna det där [wink]


   
SvaraCitera

Miceparade:

I'm pretty sure

[zzz]


   
SvaraCitera

Liebestraum:

det känns inte lika coolt att hänga här som när man var 18

Det gör ju inte det. Man känner sig liksom lite utanför när man ser hur många personer det finns här som är runt 14-18 år.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Jag tänker vara kvar här tills de bildar ett "Vuxna.se", punkt slut.

duger inte detta?: http://vuxen.se/

eller detta http://vuxna.se/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gött, jag stannar kvar nu!


   
SvaraCitera