Aviseringar
Rensa alla

Tillbringa en helg med personen ovan?


Värst vad alla vill se målningar, jag blir stressad av det vet ni? Ingen får tillträde om ni inte kan ge mig inspiration först Rodnar  jag vill veta mer om slempropp och vad han älskar för miljö.


   
SvaraCitera

Mjaa jag gillar va för mig själv om de inte är någon speciell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spela fortnite och få en epic victory royale


   
SvaraCitera

Lära varandra ord, tillexempel springa runt med vad det nu var också kan han få lära sig nått ord av mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi hade fikat. Fikat hela helgen


   
SvaraCitera
Cobrak

pwr kakmonster confirmed Party

tkr att vi kör på en gigantisk fika å kombinerar d med spel. spelar ingen roll om d är pc eller konsoll(d rimmade wow??). d skulle heller inte förvåna mig om vi stannade uppe sent om nätterna pga vi båda verkar vara nattugglor som är jävligt duktiga på å vända på dygnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak: tkr att vi kör på en gigantisk fika å kombinerar d med spel. spelar ingen roll om d är pc eller konsoll(d rimmade wow??). d skulle heller inte förvåna mig om vi stannade uppe sent om nätterna pga vi båda verkar vara nattugglor som är jävligt duktiga på å vända på dygnet.

Den helgen ser jag fram emot Cool

Hoppa mig


   
SvaraCitera

Kanske... har ingen aning.  Så länge den inte bits.


   
SvaraCitera
Cobrak

PWr:

Den helgen ser jag fram emot Cool

Hoppa mig

aa jag också!! synd att vi bor så långt ifrån varandra bara. i detta fallet är d ej kul å vara från skåneland.

ont: får känslan av att ovanstående är en skoj filur å promenera å spela kort m. får också passa på å övertala hn att jag ej bits, bara ibland, men inte denna helgen! å kan ej lova att vi ej vänder på dygnet Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vi skulle väl skaka hand med varandras katter eller nått


   
SvaraCitera
Haien

Nej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej 


   
SvaraCitera

Mmm 


   
SvaraCitera
Cobrak

aa, på ett villkor: inget kpop relaterat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yesbox, bara om hon bjuder på kebab från Malmö som tydligen ska va gött!


   
SvaraCitera