Aviseringar
Rensa alla

Tillitsproblem


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart tre år, vi är sambos, älskar varandra och så vidare. Dock, kan jag fortfarande inte, efter såhär många år lita på honom. Han har inte gjort någonting som tyder på något, alltid älskat mig och gjort saker för mig. Ändå går det inte. Jag vet inte varför!!!! Har såklart blivit sårad av killar förut, men inte genom otrohet eller sådant (vilket jag är orlig över). Dock har min enda förälder varit otrogen, men det tog aldrig hårt på mig. Varför kan jag inte lita på honom? Så fort han är ute, med grabbarna eller vad som, får jag ont i magen, hjärtat slår fort, blir arg, ledsen. Jag tänker att han kommer ragga på andra, eller tänka att andra tjejer är snyggare än mig. Att han kommer träffa hans gamla ligg ute och fortfarande tända på henne. FUCK alltså det är sjukt jobbigt. Kan tycka det är jobbigt att han går ut och går i motionsspåret- hans ex brukar ju också gå där. Dem kanske möts på där, inte Vet jag. Har gått och pratat hos en psykolog men slutade efte 3 gången för pallade inte. Känns sjukt jobbigt. När jag mår som sämst funderar jag till och med på att göra slut(okej, skulle aldrig göra de, men har tänkt tanken) och tänkt att det skulle vara så skönt, att efter man kommit över honom, kanske om något år, slippa dessa jävla känslor hela tiden. Men fan vad jag älskar denna människan. Vad ska jag göra? Har försökt så mycket. Vet inte varför jag känner som jag gör 


   
Citera
Ämnesstartare

Ena förälder ***


   
SvaraCitera

De flesta ser nog en person som är snyggare än sin partner, men man älskar ju sin partner inte den andra människan... Glad Oftast...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera