Aviseringar
Rensa alla

Tillsammans efter två veckor??


Ämnesstartare

Tja,
Jag har träffat en kille nu i ca två veckor typ 5 gr, det har känts väldigt bra och vi klickade direkt, så har redan varit hemma hos honom, sovit över och legat och så. Jag tycker verkligen om honom men nu börjar jag känna mig osäker eftersom han verkar gå så fort fram. Jag va hos honom i byn han bor i (alla känner alla där) och sen träffade vi två av hans vänner när vi va ute och gick som hade druckit. De hälsade på mig och frågade typ om vi var tillsammans eller nåt med "är det din brud eller" till oss och då svarade han ja samtidigt som jag sa nåt i stil med "njaa eller vi har setts så kort tid typ". Det va som att vi skämtade om de sen och han typ ba ``jag tänkte inte så mycket när jag svarade, shit vad jag kommer bli rostad för dethär haha, de kommer aldrig glömma det".
Är det konstigt att jag reagerar på dethär? Det känns ju rätt men det är lite för tidigt för att säga att vi är tsm än tycker jag... Borde jag säga nåt eller tror ni han fattar hur vi står? Vill ju inte att det ska verka som att jag nobbar honom för det gör jag inte


   
Citera

sluta tänk så mycket


   
SvaraCitera

Tickstart:
sluta tänk så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

övertänkarn nr 1, tack för tipset dock


   
SvaraCitera

jag förstår att du kanske vill ta det lite saktare ch säg det till honom då. Att du gillar honom men du tycker det går för fort


   
SvaraCitera

Varför ens bry sig om vad som hände, berätta för honom att du gillar honom och vill fortsätta umgås med honom, men säg att du har svårt att få känslor men du vill spendera mer tid med honom. Så är det bara o säga nåt gulligt så han blir glad.


   
SvaraCitera