Aviseringar
Rensa alla

Tillsammans kan vi göra skillnad!


Ämnesstartare

Ja, det kan vi.

Tillsammans kan vi få stop på alla emosar, alla nazister och alla borgare. Det enda som behövs är att ni följer mina råd.

1. Skriv till Youmeet att det finns en användare som är som Jesus själv, en användare som är så fantastisk att han förtjänar att bli mod. En användare som heter Dan_the_ironman!

2. Börja skrapa ihop pengar, tillsammans kan vi skrapa ihop mer pengar än vad Åtta någonsin skulle kunna få av youmeet. När han har fått dessa pengar kommer han nog gladeligen göra mig till admin, en post som jag förtjänat iom med exceptionella beteende här på sidan.

När detta är fixat kommer jag börja göra oss av med allt drägg, jag kommer genomföra den slutgiltiga lösningen i tardfrågan.

Jag kommer banna Sming, jag kommer banna alla emosar som whinar konstant (jag kommer dock inte räkna med mitt eget whine). Jag kommer banna alla bratz, jag kommer banna alla kåta 14-åringar. Jag kommer banna alla som "bara vill chatta" för alla vet att de fan bara vill knulla!

Om Åtta känner att detta statement kommer räcka för att bli mod så kommer jag självklart acceptera den befodringen.

Mvh Järnmannen.


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vafan inga bilder funkar. fuck it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

...

Dessvärre syns bilden ej, men jag hoppas att den var väldigt stöttande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Dessvärre syns bilden ej, men jag hoppas att den var väldigt stöttande!

typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag kommer banna Sming, jag kommer banna alla emosar som whinar konstant (jag kommer dock inte räkna med mitt eget whine). Jag kommer banna alla bratz, jag kommer banna alla kåta 14-åringar. Jag kommer banna alla som "bara vill chatta" för alla vet att de fan bara vill knulla!

Blir det några kvar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Blir det några kvar då?

Ungefär 10 användare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

t är

Jag är ingen jävla hippie! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör du med mig då? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag inte vore så fattig så [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cointoge:

m

hahaahaa


   
SvaraCitera