Aviseringar
Rensa alla

Tillsammans med min bästa kompis


Ämnesstartare

Hahahah skrattar åt mig själv för jag har ställt till det enormt för mig. Lyssna bara: 
jag har en kompisgrupp som består av 7 killar och 2 tjejer (jag är en). I augusti lyckades jag på något sätt ha sex med en av dessa killarna (det var läge och kändes rätt). Men det sket sig såklart och vi valde att hålla det hemligt från resten av gruppen för att inte skapa konstig stämning. Allt mellan oss är chill och vi umgås som vanligt. 

Mitt problem ligger i att jag efter det fick känslor för en annan i mitt gäng. Jag skämdes, för vem fan blir kär i sin kompis som man har umgåtts med sedan man var 6 år. Han kände likadant och vi tog steget till ett förhållande. Detta är dock inte så bra som jag hade hoppats på. Inget funkar lixom. Det tog oss säkert 15 gånger innan vi lyckades ha sex (den gick inte in, och ingen av oss har haft problem med det innan). Vi båda skäms över vår relation så den är halvt hemlig och har varit det de 5 månaderna vi varit med varandra på detta sättet. Vet att vi måste göra slut, så behöver inte råd angående det. Vill mest höra er åsikt om saken Hahahah. Faaaaaan 😛 är jag en slampa? (Brist på bättre ord. Men ni förstår känslan av mig själv jag vill framhäva) 


   
Citera

Ja, du är en slampa.


   
SvaraCitera

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det


   
SvaraCitera

Vet inte heller vad jag ska säga. 


   
SvaraCitera

Ja alltså, det är bara du som kan känna efter vad som är rätt och fel i en sån situation. Men verkar som ni båda tycker att ni inte funkar så det lär väl vara stor chans att ni kan återgå till vänner sen


   
SvaraCitera

meh, kompisgäng är aldrig bra ändå och du kommer lämna de oavsett, ligg med vem du vill, fundera inte så mycket. 


   
SvaraCitera
Emer
 Emer

Hur mycket tycker ni om varandra? Gör inte slut om förhållandet är värt att kämpa för. Att ni håller det hemligt kanske är en av anledningarna att det inte funkar. Det gör allting mer oseriöst. 


   
SvaraCitera