Aviseringar
Rensa alla

Tillsammans men ändå inte


Ämnesstartare

Läget ligger till såhär, jag träffade en tjej i fredags och vi såg film och lite saker började hända hålla händer, pussar. Vi är ju som tillsammans men ändå inte, jag försökte fixa träff igen under helgen men hon hade full rulle. Nu på skolan är det mest bara awkward för vi båda är av den blyga sorten och vågar som inte umgås på det sättet i skolan.
Och det är lite svårt att fixa nån träff efter skolan för att båda går skola till 16:00 typ varje dag och jag har diverse kvällsaktiviteter tisdag,onsdag,torsdag :/
Vad ska jag göra?


   
Citera

Känns som att det måste "ha hänt lite saker" någon mer gång än bara en för att man ska vara, öh, tillsammans men ändå inte. Kanske. Själv skulle jag nog känna mig en aning överrumplad om en kille trodde att vi hamnat direkt i den där osäkra perioden efter att ha setts så lite. Det krävs mer för att vara "på g", tycker jag.

Försök bara hitta någon dag då ni kan ses igen, kanske under en helg, och testa på att ses relativt regelbundet ett tag tills ni känner er säkra på saken. Det är inte så jäkla bråttom med att definiera saker egentligen, även om det kanske känns jobbigt när man inte riktigt har något sådär konkret att hålla fast vid.


   
SvaraCitera

Ses helger och de gånger efter skolan ni hinner bara


   
SvaraCitera

om ni hånglade mer än 2 minuter är ni ihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som har nå tips på hur man kan få bättre kontakt med varandra i skolan utan att det man får kommentarer som typ , raggarn , hooken? 


   
SvaraCitera

Hon kan inte hänga med på dina aktiviteter och så då? Skeptisk


   
SvaraCitera

Ifall du har allting plannerat på ett ungefär inför framtiden så kan du bara köra med det, omgås med henne osv.


   
SvaraCitera