Aviseringar
Rensa alla

Tillväxthormon


Icisis
Ämnesstartare

Hejsan, är 17årig kille, inte direkt någon midget men vill växa till min maximala kapacitet av längd.Väger 62kg, är 172cm, längre än mina föräldrar. Jag är inte direkt missnöjd med min längd, men om det finns möjlig att blir längre så skulle jag ta chansen. Undrar bara vart ska jag kontakta mig till? vårdcentralen eller sahlgrenska sjukhus? och behöver man en viss behov för att kunna få tillväxthormon behandling? kostar det?


   
Citera

Fråga största killen på gymmet[party]


   
SvaraCitera

Fråga ett, vad definierar du som din "maximala kapacitet" och hur vet du ens att den inte redan är nådd


   
SvaraCitera

Tror man inte får tillväxthormoner i första taget...


   
SvaraCitera

Icisis:

är 17årig

Icisis F


   
SvaraCitera

Icisis:

är 17årig kille

Så skulle det va!


   
SvaraCitera
Icisis
Ämnesstartare

Nej jag vet inte om jag har nådd den, men kan man göra undersökningar och kollar om man har gjort det?


   
SvaraCitera

Icisis:

Hejsan, är 17årig kille,

Okey.. [confused]

Icisis:

Väger 62kg, är 172cm, längre än mina föräldrar. Jag är inte direkt missnöjd med min längd, men om det finns möjlig att blir längre så skulle jag ta chansen.

Hur kan du vara så säker på att du har slutat växa på längden? Vissa får en sådan där slutspurt med 5cm u know!


   
SvaraCitera

Du äger ju redan den perfekta längden, kvinnor skall slåss om att få sörpla din säd!


   
SvaraCitera
Icisis
Ämnesstartare

Jag vet inte om jag har vuxit klar det är därför jag vill kolla upp det först och det är inte så att jag missnöjd med min längd men om det är möjlig att blir längre VARFÖR INTE?


   
SvaraCitera