Aviseringar
Rensa alla

Time's och 20Dollars Epic Parteh!


time
 time
Ämnesstartare

Hej. Det är jag som är Time. (resten av UM goes: Heeej time.)
Jag och min blivande partyprinsessa 20Dollar har skaffat ett ställe att vara på nu kommande lördag, den 25e oktober, i Stockholm. Vi har då alltså planerat att ställa till med ett dundrande kalas!

Hursomhelst, alla coola är bjudna. Det kommer troligtvis finnas lite alkohol på soffbordet och har ni tur så kommer självaste hmpf att finnas med på festen, så ni alla kan bli underhållna av hans mumindialekt. (Hampie, Nevon, jag tittar på er.)

Här är vår mycket osäkra gästlista:
20Dollar
Timeisrunningout
WailingBrothaCrusher (eventuellt)
Moderkakan (eventuellt)

SÅ: Vill ni komma med, så kopiera den väldigt korta listan och lägg till ditt nick under, sådär som man brukar göra på um-träff-listor. [y]

Mycket nöje och ha en fortsatt underbar dag!


   
Citera
Ämnesetiketter

Kanske borde skita i UM-träffen då. [blush]


   
SvaraCitera

Har läst inlägget tre gånger men förstår inte vad det är frågan om :(. Jag känner mig sjukt seg/dum/korkad nu... Förklara igen [blush]?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Kanske borde skita i UM-träffen då. [blush]

Ja, jo, det vill säga om du ska ner till skåne på träffen. [tard]


   
SvaraCitera

Hampie:

Förklara igen [blush]?

Du är bjuden på fest. [party]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Hampie:

Förklara igen [blush]?

Karro (20dollar) och jag ska ha fest på lördag och alla är hjärtligt välkomna. Vi har ett ställe att vara på (inomhus, el och värme finns) och planerar att ha en mycket trevlig kväll. [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Ja, jo, det vill säga om du ska ner till skåne på träffen. [tard]

Jo fast i Skåne är de iaf inte rikemans barn som har hus på Östermalm [cute]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

rikemans barn som har hus på Östermalm [cute]

Det är min moster som är rikemansbarnet, och det är verkligen inte ett hus. [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det är min moster som är rikemansbarnet, och det är verkligen inte ett hus. [sad]

Okej. [sad] Men det beror lite på vart vi ska vara i Lund så jag kanske kommer. [cute] Sen är det jobbigt att vara upp hela natten och vänta på tåg på morgonen. [sad]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

INGEN SOM VILL KOMMA? [sad][sad][sad]
Jag lovar, jag är JÄTTESNÄLL utanför internet!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

vänta på tåg på morgonen. [sad]

Sant. [sad] Nåja, det kommer fler gånger, funkar det inte nu så ses vi ändå i november och tar en öl! [y]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Sant. [sad] Nåja, det kommer fler gånger, funkar det inte nu så ses vi ändå i november och tar en öl! [y]

Ja precis! Men kanske kommer [cute]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Men kanske kommer [cute]

Spännande :$ Fast jag menar, blir det inte fler än 5 pers så kanske det är läge att blåsa av grejen, så sitter Karro och jag i humlegården och dricker vin och tar kort på fula gubbar. Eller något. Eller NEJ, JAG VILL HA PARTY, VARFÖR SKRIVER INTE FOLK UPP SIG?!


   
SvaraCitera

Eh ja. Förutsatt att inte jag och Capture är upptagna med att ha norrlänskt tantrasex så kanske vi kan smyga förbi en sväng. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag vill!


   
SvaraCitera