Aviseringar
Rensa alla

Times sanning & konsekvens, video edition


time:
Mm, men då väljer du sanning! Du får naturligtvis också fråga någonting annat om det är något du vill veta Rodnar

Okej, kör på den frågan då - vad tycker du om mig? Om du nu har något nytt att tillägga, för fick väl reda på det i annan tråd för inte så längesedan.

Får man välja konsekvens i samma inlägg också förresten?


   
SvaraCitera

att folk ska vara så stuck up med att vara nakna

Nåväl, sanning!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

time:

Neeeeej inte sjunga snälla 🙁 jag är helt tondöv och det är min värsta skräck. Kan jag snälla få något annat? Gråter

nej Rodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

eller okej då. Skriv en dikt på rim till istet. Läs upp den för honom för första gången samtidigt som du filmar.

mvh singel svulten på kärlek


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Bell:

nej Rodnar

Jag tror inte jag kommer göra det Ledsen Förlåt men sjunga är mitt största no-no. Då klär jag hellre av mig och skakar mina lurviga.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Bell:
eller okej då. Skriv en dikt på rim till istet. Läs upp den för honom för första gången samtidigt som du filmar.

mvh singel svulten på kärlek

Jaaa det kan jag göra! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

time:

Jaaa det kan jag göra! 

Party ser fram emot resultatet!


   
SvaraCitera

Snodde detta, men du får gärna prata om mig Rodnar sen kan du filma Anders när du väcker honom på något elakt sätt!


   
SvaraCitera

Konsekvens: Jag skulle hemskt gärna vilja se en video där Time tittar in i kameran och läser upp följande text, gärna lite sådär statsmannamässigt: 

"Kära UMare

Den 14 september i höst är det val till Sveriges riksdag, kanske det viktigaste valet någonsin. Det är ett val mellan gott och ont, mellan intelligens och idioti, mellan tolerans och intolerans, och mellan kärlek och hat. Jag ber er att rösta på godhet, på intelligens, för tolerans och för kärlek. Jag ber er att rösta för flyktingen som nyss flytt från sitt land i krig, för den ensamma pensionären på ålderdomshemmet, för de lekande barnen på våra skolgårdar och för småbarnsfamiljen i radhuset som gör allt för att få pengarna och vardagen att gå runt. Jag ber er, kära UMare, att rösta på Sverigedemokraterna i valet 2014. För hela Sverige. 

Tack."

Tumme upp


   
SvaraCitera

lol

-

time:

oj nej.png

haha <3


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Zodd:

Okej, kör på den frågan då - vad tycker du om mig? Om du nu har något nytt att tillägga, för fick väl reda på det i annan tråd för inte så längesedan.

Får man välja konsekvens i samma inlägg också förresten?

Ja det får du! 


   
SvaraCitera

NiklasW: den ensamma pensionären på ålderdomshemmet

den har redan leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevt sitt liv. Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

den har redan leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevt sitt liv. Rodnar

Måste erkänna att det var en fin text ändå..


   
SvaraCitera

konsekvens: joddla : D


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

NiklasW:

Måste erkänna att det var en fin text ändå..

Fin text bara man modifierar lite. Jag tror tyvärr inte jag kan läsa den texten med gott samvete, SD står nämligen inte för tolerans och kärlek. Återkom när ni tycker HBT-föräldrar ska få gifta sig och adoptera, sen kan vi snacka.


   
SvaraCitera