Aviseringar
Rensa alla

Times toppnyheter, vecka 43!


time
 time
Ämnesstartare

Då kör vi igen, som vanligt! Här är jag för att göra era måndagar lite mer fyllda med nyheter och era höstruskdagar fyllda med färg. Cool Vi har tyvärr haft en försening på grund av tentor. Det ska förhoppningsvis inte hända igen. Eller jo, tentor kommer hända igen, men ni hänger med. Det vet jag att ni gör. Jag litar på er.

Länken till TT hittar ni som vanligt här: http://ungdomar.se/blogg/times-toppnyheter-vecka-fyratva

1912199_10151693598349058_1728534370_o-m


   
Citera

time: Veckans vandalism

Mera analpluggar i stadsbilden!


   
SvaraCitera

time: Veckans vandalism

Tänkte rösta på kissen först men blev alldeles tårögd av den. HEMSKT! 🙁 Så himla synd om sonen.  


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

S3ON:

Tänkte rösta på kissen först men blev alldeles tårögd av den. HEMSKT! 🙁 Så himla synd om sonen.  

Jag vet, jag fick också ont i magen av det Ledsen Vet att tretton mille är jäkligt mycket pengar men skulle aldrig må bra med mig själv om jag sålde min bästis för att få dem...


   
SvaraCitera

time: Veckans vandalism

Vad Isteche sa.


   
SvaraCitera

jag tänker times toppnyheter v.44

Elverpigen återkom, nekrobumpade sin förra halloweentråd och försvann lika plötsligt som hon  kom.


   
SvaraCitera

elverpigen:
jag tänker times toppnyheter v.44

Elverpigen återkom, nekrobumpade sin förra halloweentråd och försvann lika plötsligt som hon  kom.

hur svänger det?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

elverpigen: jag tänker times toppnyheter v.44

Va?


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Mera analpluggar i stadsbilden!

Mycket gladMycket glad

Ja,  veckans vandalism Party


   
SvaraCitera

time: Veckans solidaritetssparande

Även om veckans ålandsnytt är som vanligt otroligt lockande så blir det denna gång veckans solidaritetssparande som får min röst. För att ja, det var på tiden.

Hjärta


   
SvaraCitera