Aviseringar
Rensa alla

Times toppnyheter, vecka 21!


time
 time
Ämnesstartare

HEJ allrakäraste vänner! Efter en kort paus är jag tillbaka med en rykande färsk toppnyhetsartikel. Det har ju varit en rätt hektisk vecka, och det är alltid kul att höra vad ni tycker om mina utvalda nyheter. Fattas det en nyhet? Hojta! 

Här hittar ni artikeln http://ungdomar.se/blogg/times-toppnyheter-vecka-tvatva

Missa inte chansen att få vara med i nästa UM-podd med mig och André! Ni kan läsa mer om det i artikeln.


   
Citera
Ämnesetiketter

första kommentaren taken by the one and only shatter Skadeglädje


   
SvaraCitera
trvens

snyggt!


   
SvaraCitera

time: Veckans politik

resultatet var väntat, men roligt att F! kom in ändå <3 mindre roligt att det gick så bra för SD Arg


   
SvaraCitera

Den där killen som satt i bilen trodde jag bara var snack och inte att killen hade skadat folk, så det var rätt nytt. Ledsen Men sådana saker läser man så mycket om så jag måste nog ändå välja kornas våldsamma gatukravaller & upplopp!


   
SvaraCitera

stavas *elliot Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
stavas *elliot Rodnar

Alltså, ända sedan i lördags har jag sett Eliot, Eliott, Elliot, Elliott och allt vad en kan tänka sig så jag tog första bästa. CNN kallade honom Eliot.

Edit: Skrev in ett extra L i artikeln nu i alla fall! 


   
SvaraCitera

time:

Alltså, ända sedan i lördags har jag sett Eliot, Eliott, Elliot, Elliott och allt vad en kan tänka sig så jag tog första bästa. CNN kallade honom Eliot.

tokigt! på hans yt-kanal stavades det elliot iaf


   
SvaraCitera

time: Veckans politik


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

time: Veckans politik46.2%

Kul att F! och Miljö är så stort bland unga, det finns hopp för framtiden Hjärta 


   
SvaraCitera

time: Veckans ålandsnytt

alltid


   
SvaraCitera
Kudhos

Veckans ålandnyhet HjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera

veckans politik


   
SvaraCitera

Hjärta

time: Veckans ålandsnytt


   
SvaraCitera
lax
 lax

Rodnar shit shit shit


   
SvaraCitera