Aviseringar
Rensa alla

tina blandfärs?


Ämnesstartare

Hej UM

Jag har ett problem! Jag glömde ta ut blandfärsen ur frysen tidigare idag så nu står jag här med en frusen klump kött.

Vad gör jag? Har ni några tips, trix eller ideer om hur jag kan tina den bästa sätt?

Tack på förhand, bullen.


Ämnesetiketter
Ämnesstartare

"bli vegan" fuck off[no-no]


Ämnesstartare

antar den är i en påse? skölj varm vatten över den i några minuter


Ämnesstartare

lägg den i stekpanna och stek den på svag värme sen äre bara att skrapa av eftersom.


Ämnesstartare

Nehas:

antar den är i en påse? skölj varm vatten över den i några minuter

känns som skulle ta ganska lång tid, och ge mig en f1 räkning.

OF 5:

lägg den i stekpanna och stek den på svag värme sen äre bara att skrapa av eftersom.

ska testa, tack


vattenbad


OF 5:

lägg den i stekpanna och stek den på svag värme sen äre bara att skrapa av eftersom.


Ämnesstartare

Nehas:

antar den är i en påse? skölj varm vatten över den i några minuter

Detta. Fast lägg den i diskhon med propp Lr nått ;0


Exner:

vattenbad

Panda:

lägg den i diskhon med propp Lr nått ;0


Ämnesstartare

micro hallå


enhimmelskdrog:

micro

QQ


Ämnesstartare

OF 5:

eftersom.

det funkar skitbra! tack tack[smile]

enhimmelskdrog:

micro hallå

Exner:

QQ

nej! pga gjorde det en annan gång och det blev bara en äcklig dalrig massa kvar av färsen[shake]


Ämnesstartare

bullen:

det funkar skitbra! tack tack

Bra för de brukar det göra [y]


Ämnesstartare

bullen:

nej! pga gjorde det en annan gång och det blev bara en äcklig dalrig massa kvar av färsen[shake]

men inte till den är helt tinad [crazy][crazy][crazy]