Aviseringar
Rensa alla

Tinder, tips & tricks


Ämnesstartare

När jag försöker "ragga" på mina matchningar så är det ibland svårt när dom inte har så mycket skrivet i sin biografi. Blir svårt att komma på något att säga liksom. Men i sånna lägen så brukar jag bara skriva "Lust att berätta lite om dig själv?" , men då blir jag avmatchad för att jag inte är "rolig" med en gång.

Hur brukar ni gå till väga?

Jag har märkt att den bästa taktiken är att komma på något roligt att skriva med hjälp utav folks biografi. Ett jäkligt schyst exempel; (jag är i USA nu)

Jag läste i en tjejs bio "I laugh at my own jokes", så jag skrev "I'd love to hear a joke"  . Fick då svaret att hon inte hade något skämt just nu. Jag svarade då med att jag försökte få henne att skratta, hon fattade genast och tyckte att jag var lite smårolig. Hon ville sedan träffas. Jag sumpade det dock med att skriva "Tell me more about you!" .  Det verkar som att det är väldigt oattraktivt att fråga någon om den kan berätta mer om sig själv.

Vad brukar ni dra till med som faktiskt fungerar?

Känner själv att jag är ganska usel på Tinder, blir ofta avmatchad pågrund utav att jag är kass på att ragga.
Jag får dock en hel del matchningar så utseendet är det inget fel på.

Tänkte att vi kunde diskutera lite vad som funkar och vad som inte funkar här! 🙂


   
Citera

går det att avmatcha folk på tinder??


   
SvaraCitera

visa dick pic så vill alla ha dig. 


   
SvaraCitera

lurifax69:
visa dick pic så vill alla ha dig. 

efter mycket erfarenhet på tinder, så kan jag verifiera detta. Iallafall för min del


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

petite:
går det att avmatcha folk på tinder??

Det går, ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

storablodådrerpumpade:

efter mycket erfarenhet på tinder, så kan jag verifiera detta. Iallafall för min del

Det är nog så att dom flesta på Tinder inte är ute efter något seriöst. Jag har dock varit med om vissa fall där tjejer vill veta mer om mig osv, säger att jag har ett fint leende.

Det var en tjej här i USA när jag använde Tinder, hon ville veta mer om mig. Fick även hennes nummer efter att jag berättat mer om mig. Kontakten mellan oss dog efter några dagar dock, tror hon förväntade sig att jag skulle fråga om träff eller liknande. Vet inte varför, men jag kom aldrig till det.


   
SvaraCitera