Aviseringar
Rensa alla

tinder


Ämnesstartare

Feberyra:

Och det förväntas upplevas som meningsfullt, eller hur fungerar det?

Vet inte riktigt vad du menar. Har tträffaten trevlig tjej från tinder faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om man själv skulle trycka ja och så trycker den andra nej 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja då händer inget?


   
SvaraCitera

http://www.mensfitness.com/women/dating-advice/how-use-tinder-tact
Tycker inte guiden är något vidare för den funkar inte för mig men kanske kan hjälpa någon annan


   
SvaraCitera

Skaffat det nu 🙂 Det är ju himla kul !!

DU swipa höger, lalalalalala! 😀 


   
SvaraCitera

Daniellas:
Skaffat det nu 🙂 Det är ju himla kul !!

DU swipa höger, lalalalalala! 😀 

Like på den där!! SÅ bra!


   
SvaraCitera
Priggo

Hur många av er på UM använder egentligen Tinder? Finns det någon statistik från Tinder man kan se hur många i olika städer använder det?


   
SvaraCitera

Priggo:
Hur många av er på UM använder egentligen Tinder? Finns det någon statistik från Tinder man kan se hur många i olika städer använder det?

Alla använder Tinder, folk är bara för blyga om att prata om det. Tinder är som guds gåva för singlar. På riktigt, det är ju helt briljant!


   
SvaraCitera

Daniellas:

Alla använder Tinder, folk är bara för blyga om att prata om det. Tinder är som guds gåva för singlar. På riktigt, det är ju helt briljant!

HAHA guds gåva. Lugna dig! Men den där tinderlåten är himla fin tycker jag.


   
SvaraCitera

Träffade en trevlig kille från Tinder i helgen. Vi har snackat ett tag innan så kändes helt rätt 🙂


   
SvaraCitera

Fridask:

HAHA guds gåva. Lugna dig! Men den där tinderlåten är himla fin tycker jag.

Men vadååå det är ju magiskt. 


   
SvaraCitera

Den där låten, har fastnat i min skalle. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Daniellas:

Alla använder Tinder, folk är bara för blyga om att prata om det. Tinder är som guds gåva för singlar. På riktigt, det är ju helt briljant!

Tror peak:en är över dock. Har inte använt tinder på 7 månader. För många bottar, inaktiva, och folk bara ute efter uppmärksamhet. Iaf för killar.


   
SvaraCitera

Kudhos:

Tror peak:en är över dock. Har inte använt tinder på 7 månader. För många bottar, inaktiva, och folk bara ute efter uppmärksamhet. Iaf för killar.

Tror du? Vad är det för bottar du snackar om?


   
SvaraCitera

Kudhos:

Tror peak:en är över dock. Har inte använt tinder på 7 månader. För många bottar, inaktiva, och folk bara ute efter uppmärksamhet. Iaf för killar.

Peaken har bara börjat. Tinder växer mer och mer, speciellt nu på sommaren så där tror jag tyvärr att du har fel 🙂


   
SvaraCitera