Aviseringar
Rensa alla

Tinitus festival 2009, 10-11 april.


Ämnesstartare

Tinitus presenterar världens kanske bästa lineup för ynka 500kr.
Vilka ska dit? Alla borde dit, dansade fan en glädjedans runt köksbordet när jag såg vilka band som skulle komma.

Dom presenterar: And One, the Klinik, Die Form, Suicide Commando, Combichrist, Portion Control, Noisuf X, Spectra Paris och Northborne. [bigcheers]

namnlös.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Eisleben:

&feature=related

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, skulle vara för Suicide Commando i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen reklam!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

ingen reklam!!

Jag upplyser om att det är en värd festival, och jag har inte betalt för det. Sluta vara hitler! [no-no]


   
SvaraCitera

Eisleben:

Jag upplyser om att det är en värd festival, och jag har inte betalt för det. Sluta vara hitler! [no-no]

Eisleben:

hitler!

Image


   
SvaraCitera

Jag har faktiskt funderat på att åka. Dessvärre spelar ju alla band jag vill se på fredagen, så jag skulle likaväl kunnat skita i lördagen. Men av någon jävla anledning finns det bara tvådagarsbiljetter, och med min kassa vårekonomi vet jag inte om jag har lust att åka på en tvådagarsfestival och betala boende för två nätter, när det likaväl hade räckt med en dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eisleben:

Suicide Commando

[y]

Veritas:

Hm, skulle vara för Suicide Commando i så fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

Är man en loser om man inte känner till ett enda band i lineupen som du skriver?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill åka men min kompis är under 18 så hon kommer inte in 🙁
Hatar åldersgräns!!!

Har aldrig varit på Tinitus förut, hur är det?
Är ganska ny i denna genre har bara lyssnat på ebm och stuff i mindre än ett år så kommer folk att hata mig?
Kommer jag våga gå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera