Aviseringar
Rensa alla

Tio STENHÅRDA fakta om islam [chocked]


Ämnesstartare

Islam är en våldsam religion! [n]
Islam föder terrorism! [n]
Islam kränker kvinnor! [shake]
Islam är intolerant! [sad]
Islam är ett hot mot västvärlden! [chocked][chocked]
Muhammed var en pedofil! [cry]
Islam trycker ned människan! [mad]
Islam rättfärdigar hemskheter! [sad]
Sharia-lagar är barbariska! [surprised]
Islam är dåligt! [n]


   
Citera

Senis!


   
SvaraCitera

Jaha?


   
SvaraCitera

Dom muslimer jag har känt har iaf varit trevliga, som vilka människor som helst


   
SvaraCitera
Mario

Hehe, dagens [cheers]


   
SvaraCitera

Min kuk blir stenhård av den här tråden


   
SvaraCitera

Så är det.


   
SvaraCitera

Grattis till alla rätt.


   
SvaraCitera

idiot

tycker synd om dig som inte förstår bättre


   
SvaraCitera

hm... jag är väldigt öppensinnad, men börjar tro att det är sant För alla muslimer i huset jag bor i skriker på sina barn :S typ riktigt otäckt är det, Man hör att mannen hotar och kvinnan hör jag inte alls, och så ett barn som skriker... inte kul är det :/


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera

Sa ra:

Man hör att mannen hotar och kvinnan hör jag inte alls, och så ett barn som skriker... inte kul är det :/

Gå ner och be gubbjäveln hålla käften annars är det bara att hota med en snyting.


   
SvaraCitera

The_gunslinger:

Gå ner och be gubbjäveln hålla käften annars är det bara att hota med en snyting.

På andra sidan väggen bor dom.. nä asså det är nog för läskigt=/ Får säga till min väninna att vi båda kan gå ut på balkongen och vänta tills han kommer ut så kan vi hålla ögonen öppna..


   
SvaraCitera

Mattias94:

Dom muslimer jag har känt har iaf varit trevliga, som vilka människor som helst

Fastän anhängare till islam kallas muslimer,anser jag inte att islam och muslimer är samma sak. Islam är religionen som psykar folk, och är the shortcut in to hell. Medan muslimer är vanliga trevliga människor, precis som kristna och buddister. Folk som studerar religionen islam (extremt),lämnar sin position från att vara en vanlig människa till att bli en idiot som tror på att våld och dödande av oskyldiga är rätt väg att gå. fy fan, vad är det händer med världen ! Inte undra på att folk är rädda för muslimer och inte vill ha med de att göra!


   
SvaraCitera
Mario

maralg:

Folk som studerar religionen islam (extremt),lämnar sin position från att vara en vanlig människa till att bli en idiot som tror på att våld och dödande av oskyldiga är rätt väg att gå

Fundamentalister brukar dessa personer kallas, och de finns inom alla religioner. Kolla till exempel in de kristna som också gärna förtrycker minoriteter.


   
SvaraCitera