Aviseringar
Rensa alla

Tipps,Kärleksproblem


Ämnesstartare

Hej, jag är väldigt kär i en tjej som jag har varit/är på g med eller ja, de är det jag inte vet om vi är.

Vi träffades och hade det hur mysigt som helst under en period men nu dissar hon mig nästan helt. Vissa dagar ringer hon och vill prata i flera timmar, nästa dag svarar hon inte i mobilen.
När jag väl pratade med henne frågade jag vad hon ville få ut av det hela, då kunde hon inte svara på den frågan.

Mitt problem är nu hur jag ska få kontakt med henne, eller i alla fall så skulle jag vilja få reda på om hon gillar mig, frågar ag så får jag inget svar =(
Vi bor typ 3 mil från varandra ol och går då i olika skolor.

Vet inte om jag får någon hjälp här men alltid värt ett försök.


   
Citera

hon är tjej, vad hade du väntat dej? är du ute efter någon med logisk beteende så får du väl bli bög[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade varit det bästa =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e bara hunda och va kärring så får du fitta.


   
SvaraCitera

du kan inte göra mer än prata med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska försöka,Det löser sig nog =)


   
SvaraCitera

Linuszz2:

När jag väl pratade med henne frågade jag vad hon ville få ut av det hela, då kunde hon inte svara på den frågan.

Linuszz2:

Mitt problem är nu hur jag ska få kontakt med henne, eller i alla fall så skulle jag vilja få reda på om hon gillar mig, frågar ag så får jag inget svar =(

Hon ska svara dig, punkt slut.[no-no] Du får typ tvinga henne men om det inte går, vilket det tyvärr inte lär göra, så får du väl gå vidare med ditt liv. Slösa snälla inte tid på någon som inte ens kan svara på en simpel fråga.


   
SvaraCitera

angels_eyes:

Hon ska svara dig, punkt slut.[no-no] Du får typ tvinga henne men om det inte går, vilket det tyvärr inte lär göra, så får du väl gå vidare med ditt liv. Slösa snälla inte tid på någon som inte ens kan svara på en simpel fråga.

Dattadada!

Han får väl helt enkelt sluta va så jävla tillgänglig.


   
SvaraCitera

Låter skönt ju, inte så på.


   
SvaraCitera

kebu12:

är du ute efter någon med logisk beteende så får du väl bli bög[confused]

Eller dendrofil [y].

OnT: Är det värt det? Är du tillräckligt kär i henne för att orka kämpa.
Hon har ju uppenbarligen snurr på känslorna. Säg att det är viktigt för dig att få veta var ni står.


   
SvaraCitera

Hon kanske är för blyg för att svara på sådana känsliga frågor? Det kanske kommer med tiden, så fråga henne inte mer om det, så får man se. Hon kanske vill överraska dig 🙂


   
SvaraCitera

antrax:

Eller dendrofil [y].

va lite seriös va[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

va lite seriös va[confused]

Meh, vad vet du? Jag och mina vänner ekarna kanske är extremt seriösa, ok? Lite träiga också, men vad kan man vänta sig?


   
SvaraCitera

antrax:

Meh, vad vet du? Jag och mina vänner ekarna kanske är extremt seriösa, ok? Lite träiga också, men vad kan man vänta sig?

Så du är dendrofil?[surprised]


   
SvaraCitera

kebu12:

hon är tjej, vad hade du väntat dej? är du ute efter någon med logisk beteende så får du väl bli bög[confused]

[love]


   
SvaraCitera