Aviseringar
Rensa alla

Tipps,Kärleksproblem


kebu12:

Så du är dendrofil?[surprised]

M-m-mmm. Har du aldrig lagt ögonen på en riktigt fin stubbe eller gren?

Nääe det blir för äckligt. Träden är mina vänner, jag vill inte besudla dem. [cry]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[love]

[cute]

antrax:

M-m-mmm. Har du aldrig lagt ögonen på en riktigt fin stubbe eller gren?

Nääe det blir för äckligt. Träden är mina vänner, jag vill inte besudla dem. [cry]

Så du är dendrofil men vill inte acceptera det riktigt?[shake] Har du någon gång hånglat med ett tråd kanske? eller kanske gått ännu längre än bara hångla? låtit trädets löv sväva under kjolen kanske?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

[cute]

[blush]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[blush]

[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

[wink]

[mad]


   
SvaraCitera

kebu12:

Har du någon gång hånglat med ett tråd kanske? eller kanske gått ännu längre än bara hångla? låtit trädets löv sväva under kjolen kanske?[wink][wink][wink]

Jag var liten då, det var inte meningen! [cry]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[mad]

[sad]

antrax:

Jag var liten då, det var inte meningen! [cry]

Men vadå, borde du inte anmäla trädet för pedofili då, det kan ju inte tafsa på småflickor sådär?[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

[sad]

[wink]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[wink]

[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

[shake]

[cool]


   
SvaraCitera

kebu12:

Men vadå, borde du inte anmäla trädet för pedofili då, det kan ju inte tafsa på småflickor sådär?

Nämen det var ett ungträd. I tonåren, osäkert på vad som är rätt och vad som är fel. Men jag var lättklädd så det gills säkert inte som riktig våldtäkt.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

[cool]

[y]

antrax:

Nämen det var ett ungträd. I tonåren, osäkert på vad som är rätt och vad som är fel. Men jag var lättklädd så det gills säkert inte som riktig våldtäkt.

Okej, jag fattar, du förtjänade det din hora[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

[y]

[rolleyes]


   
SvaraCitera

kebu12:

du förtjänade det din hora[smile]

Mmm vet. Brukar gå genom snårskog för att straffa mig själv.


   
SvaraCitera

antrax:

Mmm vet. Brukar gå genom snårskog för att straffa mig själv.

Rätt slampigt skrivet med tanke på att du typ är dendrofil, snårskog borde ju vara rätt upphetsande för en dendrofil. Så nu ser man dej som en dendrofil som gillar BDSM[confused]


   
SvaraCitera