Aviseringar
Rensa alla

Tips för att inte bli våldtagen/ påhoppad.


Ämnesstartare

Flash:

Jag tror knappast att den eventuella gärningsmannen går till polisen och gråter för att den elaka flickan han skulle våldta försvarade sig..

De va just det jag sa...


   
SvaraCitera
Flash

Angelize:

Våldtar inte svenskar?

Naturligtvis..

..våldtar även svenskar

Kablash__:

De va just det jag sa...

Jasså? Det såg jag inte.


   
SvaraCitera
time
 time

Flash:

inte heller bryr sig fyra knarkpåverkade somalier om sig vem deras offer är.

Men herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fear not, träna på att springa. Annars äre väl typ "spela med och låtsas som om du vill det" tills läge uppenbaras o du biter av den jäveln kuken. Om du är kille vetefan, börja gå med kniv eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Naturligtvis..

Sluta förvirra tjejerna då genom att ge tips på att undvika somalier. [wink] Töntfasoner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd att alla tjejer som blev våldtagna inte tänkte på det!#!"¤!!

idiot


   
SvaraCitera
Flash

Angelize:

Sluta förvirra tjejerna då genom att ge tips på att undvika somalier.

Somalier är ju den grupp som har högst våldtäktsfrekvens i Sverige vilket inte är så överraskande med tanke på hur det ser ut i deras hemland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Fortsätt med tips!

*Gå aldrig ensam hem genom ett invandrartätt område.

*Bli inte ihop med någon från Somalia eller Eritrea.

*Ragga inte någon Somalie på krogen, för snart kan du vänta dig en knuff in i en bil med en massa andra fruktansvärt otilltalade somalier som kommer att taffsa en i skrevet och klämma hårt på brösten.

*Slampa aldrig runt med en kort kjol hem från krogen, är du ensam så är #1 att rekommendera.

Flash:

Våldtäkt handlar sällan om att få knulla, våldtäkter handlar istället om våldsutövning, känsla av makt.

Bullshit

Angelize:

Våldtar inte svenskar? [surprised]

Våldtäkt finns inom alla folkslag och har funnits otroligt länge, skillnaden är väl bara den att vissa gillar mer att våldta än andra.


   
SvaraCitera
Flash

Sming:

Bullshit

Absolut inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flash:

Absolut inte.

En lusta för reproduktion är vad det hela handlar om, självfallet finns det undantagsfall som med allt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lishaa:

aa d tycker ja med. är seriös nu.

bra har du något tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga korta kjolar! :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

bra har du något tips?

Mm man t.ex står och väntar på bussen, tycker jag att man ska försöka se fett kaxig ut bara, stå på ett ballt sett så man ser självsäker ut, det funkar verkligen, istället för att titta ner i marken o vingla o se ut som att man är liten, hjälplös och lätt att utnyttja. Man vågar liksom inte mess with någon som utstrålar det tror jag.

Istället för att känna sig rädd och springa istället för att gå och sådär, eller inte våga ha på sej korta den kjolen.
Ha jävligt mycket stake liksom, like a man yeah ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läs igenom det här, innehåller rätt mycket bra information:
http://www.nononsenseselfdefense.com/rape.html

Unleash:

varför inte gå en kurs i självförsvar.

Det räcker inte. Har man kommit så långt att man måste använda våld för att fly är en stor del av slaget redan förlorat. Även med bra teknik är chansen stor att man misslyckas ändå. Som om inte det vore nog finns det en helvetes massa bullshit i självförsvarsdjungeln och tyvärr är mycket av det riktat till kvinnor. Men visst, en bra kurs kan vara guld värd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör små CP-ryck och drägla, chansen att du stöter på en våldtäktsman med just den fetischen borde ju vara liten. [smile]


   
SvaraCitera