Aviseringar
Rensa alla

Tips för er som är trötta i hjärnan under dagen [y]


Ämnesstartare

Image
Borsta tänderna ordentligt på morgonen och räkna varje "borsttag", detta hjälper hjärnan att vakna till och håller den i form och gör att du känner dig mindre hjärndöd under dagen [y]


   
Citera
Hando

Måste testa [cute]


   
SvaraCitera

McLuver:

Borsta tänderna ordentligt på morgonen

Det låter nästan som om du antyder att man faktiskt orkar borsta tänderna till o börja med på morgonen [confused]


   
SvaraCitera

På tal om ingenting får den där bilden mig att skratta som fan, utan någon anledning..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så dricker man en kopp kaffe, helst före tandborstningen, annars smakar det kuk i mun


   
SvaraCitera

Hell_man:

smakar det kuk i mun

Måste jag fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Borsta tänderna ordentligt på morgonen och räkna varje "borsttag", detta hjälper hjärnan att vakna till och håller den i form och gör att du känner dig mindre hjärndöd under dagen

varför får den där bilden mig att tänka på nått helt annat[confused]


   
SvaraCitera

Jag känner mig ignorerad i denna tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Måste jag fråga?

haha ja, vadå minns du inte mysstunden vi hade igår?[bigsmile] din smakade inte så gott[tard]


   
SvaraCitera

Hell_man:

haha ja, vadå minns du inte mysstunden vi hade igår?[bigsmile] din smakade inte så gott[tard]

Du lovade att inte säga något [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar dricka kaffe o röka cigg istället skärper sinent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Du lovade att inte säga något [cry]

Sry. men vi borde komma ut ur garderoben här på um tkr jag. hahaha


   
SvaraCitera

Hando:

Måste testa

Jag med:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

brukar dricka kaffe o röka cigg istället skärper sinent

En kopp kaffe och en cigg gör att man vaknar till på stubbeen. Skiter man i att äta något och bolmar på så in i helvete så kan man få nickokick om man har tur. Men bara på mornarna, och om man inte ätit något innan. för några år sedan fick man nickokick varje gång, det var den gamla goda tiden det.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

En kopp kaffe och en cigg gör att man vaknar till på stubbeen. Skiter man i att äta något och bolmar på så in i helvete så kan man få nickokick om man har tur. Men bara på mornarna, och om man inte ätit något innan. för några år sedan fick man nickokick varje gång, det var den gamla goda tiden det.

får aldrig nickokick hatar att röka för mkt pajar min hals då

men 1 cigg på morgonen måste jag ha sen sporadiskt under dan också


   
SvaraCitera