Aviseringar
Rensa alla

Tips : ha inte sex när du är förkyld


Ämnesstartare

Jag och min flickvän hade en apnice eftermiddag och skulle runda av för dagen med lite sex. Allt gick bra, det var skönt, nice, så som det ska vara. Då helt utan förvarning inser jag att jag måste nysa. Jag försökte hitta en vinkel där jag kunde nysa utan att mina snorpartiklar skulle träffa henne. Dock var hon typ överallt så jag böjer mitt huvud ner (detta är under missionärsställningen) och nyser henne rakt på magen.

Allt stannade. Det ända jag hörde var ljudet av hennes jävla klocka i bakgrunden.

Evening ruined. Men som tur var skrattar vi åt det nu.

TIPS : HA INTE SEX NÄR DU ÄR FÖRKYLD, du kan inte bara smitta henne!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Man kan väl sexa med lite snor på magen[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget namn:

Man kan väl sexa med lite snor på magen

extra glidmedel menar du?? haha, ja varför inte. Om vi hade frustad som djur och haft latexdräckter hade det varit utmärkt. Nu var det så att vi skulle ha det lite romantiskt vilket snor... inte är... så mycket... fast lite.


   
SvaraCitera

1. snorar aldrig ner när jag nyser
2. nyser ibland fastän jag ej är sjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

1. snorar aldrig ner när jag nyser
2. nyser ibland fastän jag ej är sjuk

Det gör fanimej jag med! [bigcheers]


   
SvaraCitera

PlasticNeon:

Det gör fanimej jag med!

=resonemanget brister


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

=resonemanget brister

ah jag skulle bara citera

Blivande_japan:

2. nyser ibland fastän jag ej är sjuk

soz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar mest läcka saliv när jag nyser [tard] och jag hatar att nysa när man typ äter och inte har hunnit svälja [cry]


   
SvaraCitera

PlasticNeon:

ah jag skulle bara citera

spelar väl ingen roll, ditt resonemang brister fortfarande då du själv säger att du nyser även när du inte är förkyld! det skulle snarare bli

"TIPS ha aldrig sex, eftersom du kan nysa på henne" typ


   
SvaraCitera

En gång fick jag ont i halsen (ja , flera gånger har det hänt) efter jag hade gett han jag är kär i ett "blowjob" hehe. Kunde nästan inte sova på hela natten, men tror det var för att han hade varit förkyld... för det gick över för mig dagen efter... och det är alltid värt det hehe. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petar man upp nästippen en aning slipper man vanligen nysningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Nys i armen.
2. Håll för näsan när du nyser.

Behov av att nysa stoppar inte mitt behov till sex. [shake]


   
SvaraCitera

Lyssna på Taio Cruz och nys som fan. Blow it up like it's dynamite, för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

1. Nys i armen.
2. Håll för näsan när du nyser.

gick inte för tillfället, jag höll upp mig själv med båda armarna =/, eller det kanske skulle gått, men i stundens hetta hade jag ju annat i tankarna än smarta lösningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

ick inte för tillfället, jag höll upp mig själv med båda armarna =/, eller det kanske skulle gått, men i stundens hetta hade jag ju annat i tankarna än smarta lösningar

Fan körde ni för ställning? [tard]


   
SvaraCitera