Aviseringar
Rensa alla

Tips idéer eller råd ?


Ämnesstartare

Om man är kille/pojke och vill använda trosor, vad ska man leta efter då ? Några förslag på modell, material, märke som skulle kunna passa? Jätte tacksam för positiva svar❤️


   
Citera

det finns en sida som heter HommeMystere som säljer sexiga damunderkläder för män


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
det finns en sida som heter HommeMystere som säljer sexiga damunderkläder för män

Är inte ute efter ”sexiga” underkläder..


   
SvaraCitera

P3tt3rsson:

Är inte ute efter ”sexiga” underkläder..

alltså man kan säga att lite mer än hälften är sexigt, (60-70%) och resten är "normalt". ge iaf ett försök och kolla in sidan


   
SvaraCitera

aldrig tänkt på det, men skulle gissa att modellen "hipster" kanske är bra? Om du vill ha ba en vanlig trosa lixom. Finns överallt, jag brukar köpa på cubus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idek send halp:
aldrig tänkt på det, men skulle gissa att modellen "hipster" kanske är bra? Om du vill ha ba en vanlig trosa lixom. Finns överallt, jag brukar köpa på cubus

Okej, tack så mycket ska testa


   
SvaraCitera

dahlbear:
det finns en sida som heter HommeMystere som säljer sexiga damunderkläder för män

phahaha 


   
SvaraCitera

Köp typ ck de r rätt bekväma


   
SvaraCitera

vincebruh:

phahaha 

vad? klart jag känner till sånna hemsidor men jag har aldrig köpt något från dem??


   
SvaraCitera

dahlbear:

vad? klart jag känner till sånna hemsidor men jag har aldrig köpt något från dem??

det är ju liksom det man tror xD


   
SvaraCitera

vincebruh:

det är ju liksom det man tror xD

ja jag tror så också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebaab02:
Köp typ ck de r rätt bekväma

Okej


   
SvaraCitera