Aviseringar
Rensa alla

Tips, idéer och kommentarer på gamingsleeve


Ämnesstartare

Tju, jag har som en del redan vet en zeldasköld på armen ( http://imgur.com/wrHAT ). Har länge tänkt att bygga vidare på den till en hel sleeve. Fast ska bara ta ett spel åt gången, så det inte blir så jävla dyrt för det första, och sen att varje del blir mer genomtänkt.

Nästa del har jag nu kommit på, ska förmodligen bli Manny Calavera

Fast tänker att han ska stå såsom frihetsgudinnan, med lien upp i luften, och då göra om hans kläder lite så de ser ut som henne mer. Tankar om detta? Förslag om ändringar?

Har även tänkt att lägga in en supermariosvamp vid min SOAD-tatuering( http://imgur.com/mGUy3 ), som ett påskägg sådär.

Förslag på andra saker? Klart ni inte vet vilka spel som ligger mig tillräckligt varmt om hjärtat för att få en plats på mig, men om ni har någon bra idé som en karaktär, sak eller liknande från ett spel kan göra så säg!


   
Citera
Ämnesstartare

Budolicious:

Manny Calavera

Ja. Gör det. Du måste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ja. Gör det. Du måste.

yeah. på tal om, var så himla taggad när det kom en hd-remake på monkey island 1, typ... DE MSÅTE GÖRA PÅ GRIM FANDANGO MED. Men so far, no cigar : <


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du spelat Baldur's Gate-spelen måste du ju ha Boo!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Om du spelat Baldur's Gate-spelen måste du ju ha Boo!

Det är ett fantastiskt spel, absolut. Men känns som att Boo är lite för långsökt, dessvärre! Svårt att inte bara ta det som något ur hamsterball! Något från Diablo måste jag däremot ha, fast iofs har jag redan en text i "diablofonten". hmm, hmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Utveckla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leisure suit larry.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Leisure suit larry.

Var mer en Lula-killa [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En burk med "Paynekillers".


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Var mer en Lula-killa [cool]

När man klarar Larry 1 kommer skaparen intraskande på skärmen. Harry Lowe? Han gjorde en massa bra spel och är verkligen en grundsten.
Larry, Space Quest, Police Quest, Kings Quest med mera.

Streckkoden från Hitman 47 kanske..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En Lemming

Lite Tetrisbitar

Döskallen från Monkey Island 3(?)

Något från Plants vs Zombies.

Quaketecken

Något från Wolfenstein 3D. Ett ammopack eller health-grej därifrån vore kul.

En mask från Worms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Utveckla!

Hatar tatueringar, piercingar och dylikt! Tycker det är sjukt fult o.s.v. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

yeah. på tal om, var så himla taggad när det kom en hd-remake på monkey island 1, typ... DE MSÅTE GÖRA PÅ GRIM FANDANGO MED. Men so far, no cigar : <

Det kommer nog. Förhoppningsvis. Med tanke på hur jävla mycket alla med vett i skallen älskar det så vore det dumt av dem att inte släppa det.

Myksa:

Döskallen från Monkey Island 3(?)

Känner också att något från Monkey Island vore passande. Sjukt bra spel.


   
SvaraCitera