Aviseringar
Rensa alla

Tips mot huvudvärk??


M04
 M04
Ämnesstartare

Som rubriken lyder, har nån tips mot hur man lindrar/får bort huvudvärk?

ibland funkar ingen, varesig 1 eller 3/4st Alvedon eller ipren osv för mig + svårt att svälja tabletterna perioder haha

(har dock problem med rätt mkt huvudvärk i perioder och jag själv vet några saker som kan orsaka det men ja jag e ju inte den smartaste å tar tag i de problemen i de stora hela eller kollar upp de igen osv Meen ja är inne på andra dagen med huvudvärk denna gången (dock inte samma ”sort” som igår, tog 1g Alvedon för ett tag sen men de har inte hjälpt ännu iaf ) 


   
Citera

Jag använder mig utav Treo som funkar hur bra som helst! Det kommer inte hända på 2 sekunder att du blir pigg eller att huvudvärken går bort men du kommer märka det och det är såååå skönt! 
Det är bra mot huvudvärk men också mot feber och man blir piggare av det när man väl är seg som när man har feber! Så testa det vettja! 🙂


   
SvaraCitera

Vätskebrist är en vanlig anledning till huvudvärkCool


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Kyle:
Jag använder mig utav Treo som funkar hur bra som helst! Det kommer inte hända på 2 sekunder att du blir pigg eller att huvudvärken går bort men du kommer märka det och det är såååå skönt! 
Det är bra mot huvudvärk men också mot feber och man blir piggare av det när man väl är seg som när man har feber! Så testa det vettja! 🙂

Tackar Mycket glad


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:
Vätskebrist är en vanlig anledning till huvudvärkCool

Jajaja jag vetSkeptisk 
det är ca 1 av 4/5 saker som kan vara anledningen Söt


   
SvaraCitera

M04:

Tackar Mycket glad

Men drick också som Maymay säger! För det är det absolut största anledningen och det är viktigt af och gott Cool


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Kyle:

Men drick också som Maymay säger! För det är det absolut största anledningen och det är viktigt af och gott Cool

Neeä inte gott jueTrött
meen Jao asså försöker hahah 


   
SvaraCitera
Cobrak

kör ipren om det är lindrig huvudvärk(alvdeon och panodil hjälper inte ett skit), treo om det är ett mellanting av huvudvärk och migrän, och migräntabletter om det är pure migrän

du kanske ska se över din livsstil om du har problem med huvudvärk? sömn, kost, stress etc


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Cobrak:
kör ipren om det är lindrig huvudvärk(alvdeon och panodil hjälper inte ett skit), treo om det är ett mellanting av huvudvärk och migrän, och migräntabletter om det är pure migrän

du kanske ska se över din livsstil om du har problem med huvudvärk? sömn, kost, stress etc

Ahh juste så var de ja, tackar Rullar ögonen

jo och ja jag vet redan att min livstil är s.k.i.t.d.å.l.i.g så’t, har lksm problem med alla de 3 du skrev med mera men yass Skeptisk


   
SvaraCitera
Cobrak

M04:

Ahh juste så var de ja, tackar Rullar ögonen

jo och ja jag vet redan att min livstil är s.k.i.t.d.å.l.i.g så’t, har lksm problem med alla de 3 du skrev med mera men yass Skeptisk

du ville ha svar, i gave you one


   
SvaraCitera

alvedon


   
SvaraCitera
Emer
 Emer

Jag hade jätte mycket migrän i sjuan och åttan. Var tvungen att åka hem från skolan några gånger i månaden. Fick medicin utskrivet av en doktor som funkade.


   
SvaraCitera

Det bästa är du och undersöker hos läkare först. Visserligen så finns det receptfria mediciner som Alvedon, Ipren och migrän mediciner. Men Alvedon och Ipren skulle inte funka så bra om du har migrän, och recept fria migrän mediciner bruka ha biverkningar hos folk som har allergier, känslig lever och andra ting. Så om du har testat Alvedon och sånt och inte funkat, kollar med läkare först innan.


   
SvaraCitera

Fixa din diet.


   
SvaraCitera

Deinosuchus:
Fixa din diet.

Det går inte att fixa en diet om man inte vet först vad problem är.


   
SvaraCitera